انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: *اخــبــار ورزشـے کوتاه *
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
 امیر محمد مدنی، مهاجم سابق امیدهای پرسپولیس که به خاطر گلزنی‌هایش در دربی امیدها به ایمون زاید معروف شده بود، دار فانی را وداع گفت.
مدنی بر اثر ایست قلبی ظهر چهارشنبه درگذشت.
این مهاجم در تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس هم شرکت داشت و به خاطر اینکه فرصت بازی پیدا کند، با راه‌آهن قرارداد بست.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 10
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان نامزد کسب عنوان بهترین سرمربی سال در رده ملی شد.
?ترکیب استقلال برابر فولاد اعلام شد :

?حسین حسینى، وریا غفوری، پادوانی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، سرور جپاروف و تیام
روزبه چشمی جام جهانی را از دست داد!


*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 10

خبرگزاری فارس: روزبه چشمی مدافع تیم ملی فوتبال ایران در تمرین از ناحیه عضلانی دچار آسیب دیدگی شد که پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی مشخص شد این بازیکن در بازیهای آینده قادر به همراهی تیم ملی در جام جهانی نیست اما تا پایان رقابتهای جام جهانی در کنار تیم ملی باقی خواهد ماند و به سرعت درمان و ریکاوری خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی آغاز کرده است.
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی قدردان تمامی کمکها و تعهدات روزبه چشمی به تیم ملی است و برای او بهترین و سریعترین ریکاوری را آرزو می کند.
کی روش پیشنهاد کامرون را نپذیرفت


؛ یک سایت بلژیکی به نقل از یک منبع موثق نوشت، کارلوس کی روش که یکی از 5 گزینه نهایی کامرونی ها برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور بود،تمایلی به مربیگری «شیرهای رام نشدنی» ندارد.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 10

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.
سایت بلژیکی «کمر» (camer) که در گزارش خود به گزینه های مدنظر کامرونی ها پرداخته ،عنوان کرد، به نظر می رسد کارلوس کی روش که اولویت اصلی کامرون برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور است تمایلی به این ماجراجویی ندارد و «جورجس لینکس» بلژیکی آمادگی همکاری با کامرونی ها را دارد.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از منتفی شدن حضور گری هوپر مهاجم انگلیسی در استقلال ، مدیران این باشگاه اعلام کرده اند که در حال مذاکره با چند گزینه خارجی دیگر از جمله یک مهاجم پیشین شاغل در بوندس لیگای آلمان هستند !

“گری هوپر” مهاجم انگلیسی که سابقه بازی در تیم سلتیک را دارد یکی از گزینه های باشگاه استقلال بود که حتی مسئولان تا مرز امضا قرارداد هم پیش رفتند اما در لحظات آخر هر دو طرف به بن بست خوردند و با اعلام رسمی سایت باشگاه استقلال این انتقال منتفی شد تا مسئولان این باشگاه به فکر گزینه دیگری برای خط حمله خود باشند.

حال مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با دو گزینه خارجی دیگر هستند. بنظر می رسد که اگر مشکل خاصی رخ ندهد و در مذاکرات توافق حاصل شود، یکی از نفرات مورد نظر تا پایان هفته جاری برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد رسمی وارد تهران خواهد شد تا خواسته آندره آ استراماچونی برآورده شود.

گفته می شود یکی از مهاجمان مورد نظر باشگاه استقلال که سابقه بازی در بوندس لیگای آلمان را در کارنامه ورزشی اش دارد ، از شانس بیشتری برای حضور در جمع شاگردان استراماچونی برخوردار است !

جلسه سعادتمند با کمیته پیشکسوتان استقلال


مدیرعامل باشگاه استقلال با اعضای کمیته پیشکسوتان آبی پوشان پایتخت دیدار کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، احمد سعادتمند در ادامه جلسات خود با پیشکسوتان استقلال در جلسه ای با اعضای کمیته پیشکسوتان حاضر شد.

در این جلسه افرادی چون علی جباری و اکبر کارگرجم حضور داشتند و نقطه نظرات خود را به مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتقال دادند.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 10

ایران در رقابت‌های فوتبال غرب آسیا شرکت نمی‌کند


سایت استاد الدوحه اسامی تیم های شرکت کننده در رقابت های فوتبال غرب آسیا در سال 2021 را اعلام کرد که در بین آنها نامی از ایران نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از استاد الدوحه، رقابت‌های فوتبال غرب آسیا از سال 2000 آغاز شده و تا الان 9 دوره از این رقابت ها برگزار شده است و ایران هم دو بار میزبانی آن را در سال 2004 و 2008 برعهده گرفته است.

امارات میزبان دهمین دوره رقابت های غرب آسیا خواهد بود که قرار است که این بازی‌ها در ژانویه 2021 در برگزار شود.

قرار است که تیم های اردن، عربستان، سوریه، لبنان، کویت، عراق، بحرین، عمان، قطر، امارات، فلسطین و یمن در این رقابت ها شرکت کنند.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 10


محرومیت ۳ کشتی گیر به علت دوپینگ


با اعلام نادو، ۳ کشتی‌گیر به دلیل استفاده از مواد غیر مجاز، با محرومیت روبه‌رو شدند.

به گزارش ایسنا، ستاد مبارزه با دوپینگ ایران در نامه‌ای به فدراسیون کشتی، ضمن اعلام استفاده ۳ کشتی‌گیر از مواد ممنوعه، میزان محرومیت آن‌ها را نیز اعلام کرد.

بر این اساس مرتضی قیاسی چکا به مدت شش ماه، رسول گرمسیری به مدت یکسال و کیوان رضایی به مدت ۴ سال با محرومیت روبه‌رو شده اند و شروع محرومیت نامبردگان از تاریخ ۳ اسفندماه سال ۱۳۹۸ می باشد.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 10

معاون باشگاه استقلال: طلب جپاروف و منشا را فیفا می‌دهد


*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 10

معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید پرداخت مطالبات دو بازیکن خارجی و سه وکیل بین المللی باشگاه استقلال از طریق فیفا پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا امیر سلطانی، معاون ورزشی باشگاه بیان کرد: از طریق روابط بین‌الملل فدراسیون رایزنی‌هایی با فیفا صورت گرفت تا مطالبات برخی از طلبکاران باشگاه از محل مطالبات ما در فیفا پرداخت شود. بدین ترتیب مطالبات سرور جپاروف و منشا به همراه مطالبات سه تن از از وکلای باشگاه این باشگاه از طریق فیفا پرداخت می‌شود.

عکس روز/ پیاده‌روی سلطنتی


دولت انگلستان هنوز روی محدودیت‌های اجتماعی برای کنترل بیماری کرونا اصرار دارد. در این عکس که Andrew Redington ثبت کرده است، مردم ویندسور که شهری کوچک در نزدیکی لندن است، در مسیری که به قلعه معروف این شهر می‌رسد با رعایت فاصله پیاده‌روی و ورزش می‌کنند. قلعه ویندسور بزرگ‌ترین قلعه جهان است که ملکه انگلستان معمولا تعطیلاتش را در آن‌جا سپری می‌کند.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 10
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13