انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: *اخــبــار ورزشـے کوتاه *
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
آخرین هشدار برانکو به پرسپولیس؛ فقط 6 روز دیگر مهلت دارید

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس به مسئولان این باشگاه تا روز 12 اردیبهشت فرصت داد تا مطالبات برانکو و همکارانش را پرداخت کنند، رونوشت این نامه نیز به فیفا هم ارسال شده است.

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس این روزها در تدارک تامین مطالبات برانکو ایوانکوویچ هستند تا با این مربی تسویه حساب کنند اما این مربی کروات که تجربه 3 قهرمانی با این تیم را دارد روز دوشنبه گذشته آخرین نامه خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد.

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس در این نامه حتی حساب شماره حساب برانکو را هم اعلام کرده و از مسئولان این باشگاه خواست مطالبات وی، دستیارانش و همچنین بودیمیر را پرداخت کنند. وکیل برانکو در این نامه تا روز 12 اردیبهشت به مسئولان پرسپولیس فرصت داده و رونوشت این نامه را هم به فیفا ارسال کرده است.

در صورتی که باشگاه پرسپولیس تا این تاریخ مطالبات برانکو و همکارانش را پرداخت نکند فیفا چند روز به مسئولان این باشگاه فرصت خواهد داد که تا یک تاریخ معین مطالبات این مربی پرداخت شود در غیر این صورت پرونده وارد مرحله قضایی خواهد شد و این احتمال وجود دارد در صورتی که طلب این مربی پرداخت نشود از پرسپولیس کسر امتیاز صورت بگیرد.

این در شرایطی است که امروز مهدی خواجه‌وند در جمع خبرنگاران اعلام کرد که منتظر شرح حکم برانکو هستیم اما پیگیری‌های خبرنگار فارس حاکی است که این شرح حکم به باشگاه پرسپولیس رسیده است.

عکس روز/ سایه‌های پیروزی


رقابت‌های اسب سواری در استرالیا از معدود مسابقاتی بود که حتی بحران کرونا آن را متوقف نکرد. اسب سواران تمرینات خود را بی وقفه ادامه دادند. اکنون بازی‌های رزهیل گاردن در سیدنی در حال برگزاری است.

مارک متکالف لحظه‌ای که اسب سواران از خط پایان عبور می‌کنند را به ثبت رساند. این تصویر را getty images منتشر کرده است.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 11

عکس روز/ آبشار روی بند رخت!


آنا دیاز یک پرستار در بیمارستانی در نیویورک است؛ شهری که آمار مبتلایان و فوت شدگان زیادی به علت بیماری کرونا دارد. او در ورودی مقابل خانه اش با استفاده از بند رخت و ملحفه یک تور درست کرده و با پسرش که او هم نیروی خدماتی بیمارستان است، تنیس بازی می کند. آنا به ورزش تنیس علاقه زیادی دارد ولی به دلیل بسته بودن زمین های تنیس و لغو همه مسابقات، او از این روش برای دور نماندن از ورزش مورد علاقه اش استفاده می کند.

این عکس را Al Bello از getty images ثبت کرده است.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 11
هواداری که استقلالی‌ها را سرکار گذاشت کیست؟



باشگاه استقلال در چند روز اخیر علاوه بر مشکلات مالی درگیر ماجرای فیش واریزی جعلی برای دو خارجی این تیم بود که باعث دلخوری شدید آن‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد سعادتمند از زمان انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال درگیر مسائل و مشکلات فراوانی بوده است. مشکلاتی که برخی از آن‌ها مربوط به مدیران قبلی استقلال است که سعادتمند باید آن‌ها را حل کنه و برخی دیگر هم دستپخت مدیریت یک‌ماهه او بوده است. یکی از این مشکلات ماجرای فیش واریزی جعلی به شیخ دیاباته و هروویه میلیچ، دو یار خارجی استقلال بود که به خاطر اعتماد سعادتمند به یک فرد خارج‌نشین رخ داد و باشگاه استقلال را با مشکلات زیادی مواجه کرد. او که وعده داده بود تا پایان فروردین بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال را پرداخت می‌کند تا به امروز در انجام این امر ناکام مانده است.

این شخص که ظاهرا ساکن نروژ است هواداران استقلال را یاد ماجرای جدایی سرور جپاروف و مامه تیام می‌اندازد. او در زمان مدیریت افتخاری در استقلال وعده پرداخت مطالبات این دو ستاره خارجی و حفظ آن‌ها را داده بود و از این طریق در میان هواداران استقلال به شهرت رسید. او قرار بود مبلغ ۱۳۴ هزار دلار را به حساب جپاروف بریزد و فیش آن را هم برای باشگاه فرستاد اما پولی که به حساب هافبک ازبکستانی رفت تنها ۱۳ دلار بود. این امر با عصبانیت جپاروف روبه‌رو شد و با این تفکر که باشگاه استقلال او را سرکار گذاشته‌اند، برای همیشه این تیم را ترک کرد. بعد هم مشخص شد فیش ۱۳۴ هزار دلاری او جعلی بوده است. هوادار خارج‌نشین استقلال فصل گذشته هم با معاون وقت این باشگاه یعنی علی خطیر صحبت کرد تا باز هم با ورود مدیر جدید به استقلال، دوباره خود را به باشگاه نزدیک کند. این فرد به خطیر پیشنهاد داد اسم او را بیاورند تا پس از آن وجهی را به این تیم پرداخت کند اما فتحی، مدیرعامل آن روزهای استقلال پس از شنیدن این نظر، مخالفت کرد و گفت هر موقع پولی ریخت، از او تشکر می‌کنیم.

عکس روز/ رویا


همه ورزشکاران آرزو دارند روزی در المپیک شرکت کنند. حتی اگر چند بار هم حضور در این بازی‌ها را تجربه کرده باشند باز هم دوست دارند در بزرگترین فستیوال جهان ورزش رقابت کنند و عنوانی به دست آورند.

استفانی ارناندس یکی از آنهاست. دوچرخه سوار ونزوئلایی در روزهایی که جهان با بحرونا کرونا روبرو است تمرینات خود را متوقف نکرده و هفته‌ای سه بار در خانه و بیرون تمرین می‌کند تا به المپیک توکیو ۲۰۲۰ صعود کند.

ماتیاس دلاکرویکس، عکاس AP لحظه‌ای از تمرین دارنده مدال برنز رقابت‌های BMX المپیک ریو را در خیابان‌های کاراکاس به ثبت رساند.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 11

عکس روز/ در ساحل نمانید!


اوایل شیوع بیماری کرونا در استرالیا، نجات غریق‌ها روی شن‌های ساحل عبارت "در خانه بمانید" را نوشتند و این پیغام امروز کمی محو شده است با این حال هنوز قابل تشخیص است. محدودیت‌های قرنطینه در استرالیا روز به روز کمتر می‌شود. در حال حاضر مردم می‌توانند برای خریدهای ضروری یا پزشکی و ورزش کردن از خانه خارج شوند اما از روز جمعه بزرگسالان می‌توانند به همراه فرزندانشان به خانه‌های یکدیگر بروند.

این عکس را Brook Mitchell از getty images ثبت کرده است.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 11

عکس روز/ حس خوب!


به گزارش ایسنا، سوئد یکی از کشورهایی است که از چند هفته پیش به تیم های فوتبال اجازه داد به تمرینات برگردند. این اتفاق در حالی رخ داد که در این کشور اروپایی هنوز فراگیری ویروس کرونا وجود دارد و تنها دیروز (چهارشنبه) ۷۴۴ مورد جدید در ابتلا به کووید ۱۹ ثبت شد.

اوشترسوند هم مانند دیگر تیم ها تمرینات خود را پیگیری می کند. رونالد موکیبی، بازیکن این تیم سوئدی از بازگشت به تمرینات خشنود است. در تصویری که دیوید لیستروم به ثبت رساند این موضوع کاملا آشکار است. او با خیالی خوش روی زمین چمن دراز کشیده است و به نظر می رسد نسبت به  کووید ۱۹ نگرانی ندارد!

به گزارش ایسنا، سوئد یکی از کشورهایی است که از چند هفته پیش به تیم های فوتبال اجازه داد به تمرینات برگردند. این اتفاق در حالی رخ داد که در این کشور اروپایی هنوز فراگیری ویروس کرونا وجود دارد و تنها دیروز (چهارشنبه) ۷۴۴ مورد جدید در ابتلا به کووید ۱۹ ثبت شد.

اوشترسوند هم مانند دیگر تیم ها تمرینات خود را پیگیری می کند. رونالد موکیبی، بازیکن این تیم سوئدی از بازگشت به تمرینات خشنود است. در تصویری که دیوید لیستروم به ثبت رساند این موضوع کاملا آشکار است. او با خیالی خوش روی زمین چمن دراز کشیده است و به نظر می رسد نسبت به  کووید ۱۹ نگرانی ندارد!

این تصویر توسط getty images منتشر شده است.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 11

عکس روز/ جایی برای پیرمردها


از همان روزهای شیوع ویروس کرونا در چین بارها اعلام می‌شد که سالمندان بیش‌تر از دیگران در معرض خطر و مرگ و میر ناشی از این بیماری هستند. با این حال این موضوع در مواقعی طوری بیان می‌شد که انگار مرگ آن‌ها اهمیت چندانی ندارد. مساله‌ای که بعد از مدتی با واکنش‌های منفی زیادی رو به رو شد. بعضی از سالمندان علاوه بر این که به مراقبت‌های جسمی بیش‌تری نیاز دارند، به دلیل جدا ماندن از خانواده‌های‌شان به مراقبت‌های روحی و عاطفی هم احتیاج دارند. این عکس را خبرگزاری رویترز منتشر کرده است که در آن پیرمردی همراه با یکی از مسوولان یک مرکز مراقبت از سالمندان، در روزهای قرنطینه مینی گلف بازی می‌کند.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 11

عکس روز/ ستاره نگران


روز گذشته فوتبالدوستان پس از مدت ها تصاویر جدیدی از ستاره های محبوب خود را خارج از قرنطینه دیدند. بازیکنان حاضر در لالیگا به کمپ های ورزشی تیم های خود رفتند تا تست کووید ۱۹ دهند.

لیونل مسی هم مانند دیگر بازیکنان بارسلونا تست کرونا داد. Lluis Gene، عکاس اسپانیایی تصویری از ستاره آرژانتینی در هنگام رسیدن به سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر به ثبت رساند که چهره کاپیتان آبی اناری‌ها نگران به نظر می رسد.

تیم‌های اسپانیایی از نوزدهم اردیبهشت می‌توانند تمرینات خود را به صورت انفرادی از سر بگیرند.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 11
در مسیر باد

رشته ورزشی کایت سرفینگ، ورزشی است که در آن ورزشکار با استفاده از یک تخته و کایت و قرار گرفتن در مسیر باد، روی آب حرکت می‌کند.

سواحل لس آنجلس بعد از شش هفته تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوباره برای عموم باز شده‌اند تا این ورزشکار روی خط ساحلی و کف آب دریا که شبیه خامه شده است به این ورزش بپردازد.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 11
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13