انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: *اخــبــار ورزشـے کوتاه *
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ورنر به چلسی پیوست

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 12

مهاجم ملی پوش لایپزیک با چلسی به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیمو ورنر بعد از درخشش در لایپزیک مورد توجه چند تیم بزرگ قرار گرفت. این مهاجم آلمانی در نهایت با چلسی به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد.

سایت رسمی باشگاه چلسی خبر توافق با ورنر را تایید کرد و نوشت: ورنر بهترین فصل دوران فوتبالی خود را تجربه می کند. او در ۴۳ بازی توانسته که ۳۲ گل به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل هم بدهد.

این بازیکن ۲۴ ساله از بایرن مونیخ و لیورپول هم پیشنهاد داشت اما در نهایت چلسی را انتخاب کرد.

رقم این انتقال اعلام نشده اما بعضی از رسانه ها نوشتند که ۴۷ میلیون پوند است.

یک رکورد منفی برای نخستین بار برای رونالدو

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 12

ستاره پرتغال یوونتوس در دو فینال پیاپی با این تیم تن به شکست داده است که این برای نخستین بار است که او چنین شرایطی را تجربه می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در دیدار فینال جام حذفی ایتالیا برابر ناپولی تن به شکست داد. یووه در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را واگذار کرد.

رونالدو در دو فینال پیاپی با یوونتوس تن به شکست داده است و این برای نخستین بار است که چنین شرایطی را تجربه می‌کند.

پیش از این یوونتوس در سوپر جام ایتالیا هم برابر لاتزیو تن به شکست داده بود و در ان دیدار هم رونالدو نتوانست به تیمش کمک کند.

نکته جالب‌تر اینکه یوونتوس در دو بازی اخیر خود بعد از تعطیلات کرونا موفق به گلزنی نشده است و این باعث شده تا انتقادها از رونالدو زیاد شود.

اولین بازی حامد حدادی در لیگ چین پس از کرونا

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 12

تیم بسکتبال نانجینگ چین در نخستین بازی خود پس از شروع مجدد رقابت‌های CBA، نتیجه رابه حریف خود تیم ژیجیانگ واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، پس از تعطیلی رقابت‌های لیگ بسکتبال چین (CBA) در بهمن ماه سال گذشته بخاطر شیوع ویروس کرونا، از امروز (شنبه) ۳۱ خرداد ماه مرحله نهایی این مسابقات آغاز شد که تیم نانجینگ در حضور ۲۱ دقیقه‌ای حامد حدادی، با حساب ۹۵ بر ۱۱۲ مقابل ژیجیانگ تن به شکست داد.

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران در این بازی ۱۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و یک بلاک شات برای تیم نانجینگ به دست آورد. در حال حاضر تیم ژیجیانگ رده ششم و تیم نانجینگ رده ۱۴ جدول رده‌بندی این مسابقات را در اختیار دارند.

دور نخست مرحله نهایی مسابقات CBA به صورت تک بازی و دور پایانی این مرحله به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود.
مشخص شدن نفرات کمیته آماده سازی کشتی/ ماموریت: نظارت بر تمرینات ملی‌پوشان


*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 12

کمیته آماده سازی کشتی آزاد برای نظارت بر نحوه تمرینات ملی پوشان با حضور اساتید دانشگاهی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر بهمن میرزایی، مرتضی بهرامی نژاد، علی اکبرنژاد، دکتر مرادی و محسن کاوه، ۵ عضو کمیته آماده سازی کشتی آزاد هستند تا نسبت به علمی کردن تمرینات ملی پوشان مطابق با روش های نوین و سلامت محور نظارت کنند.

این کمیته اختیارات ویژه ای دارد و سرمربیان تیم ملی پیش از برگزاری هر اردو باید برنامه تمرینی خود را به این کمیته ارائه دهند تا در صورت تایید، مجوز برگزاری اردو و تمرین ارائه شود.
سعادتمند: امیدوارم تراکتور را شکست دهیم

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 12

دیرعامل استقلال می‌گوید به تیمش در صورت پیروزی برابر تراکتور پاداش ویژه‌ای می‌دهد.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، بازی آبی‌های پایتخت برابر تراکتور گفت: مطمئنا بازی سختی پیش روی ماست ولی با تلاش بازیکنان و کادرفنی، امیدوارم دل هواداران پس از بازی شاد باشد. در صورت قهرمانی تیم در رقابت‌های جام حذفی، پاداش ویژه‌ای به اعضای این تیم پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همچنین مابقی مطالبات بازیکنان استقلال را هم ان‌شاءالله تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پرداخت خواهیم کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 12



بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2020 قطر در آمریکای جنوبی،‌ 3 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها آرژانتین از سد اکوادور گذشت و اروگوئه مقابل شیلی به برتری رسید. آرژانتین توانست مقابل اکوادور به برتری یک بر صفر دست یابد. تک گل آلبی سلسته مسی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 13 به ثمر رساند.
اروگوئه نیز موفق شد مقابل شیلی به برتری 2 بر یک دست یابد. لوئیس سوارس از روی نقطه پنالتی 39 و مکسی گومس 3+90 گل‌های اروگوئه‌ را به ثمر رسانند. شیلی نیز با گل الکسیس سانچس در دقیقه 54 تک گل خود را به ثبت رسانید. 
بدون شک کریستیانو رونالدو بازیکن تیم یوونتوس یکی از ستارگان تاریخ فوتبال است. او با ثبت رکورد‌های تاریخی برای همیشه در خاطر علاقه‌مندان به ورزش فوتبال باقی خواهد ماند.

ستاره تیم ملی پرتغال در مصاحبه‌ای اعلام کرده پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند و این رقابت‌ها آخرین حضور رونالدو در چارچوب مستطیل سبز خواهد بود.

رونالدو در رده ملی هم بسیار موفق بوده و در آستانه شکستن تعداد گل‌های ملی علی دایی ستاره فوتبال ایران است.
بامداد امروز در دیداری جنجالی و در انتخابی جام جهانی قطر برزیل مقابل پرو به برتری 4 بر 2 رسید.

در این بازی، نیمار توانست هت‌تریک کند. البته 2 گل او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

نیمار با این هت‌تریک توانست تعداد گل‌های خود برای تیم ملی برزیل را به عدد 64 گل برساند.

او با این آمار از تعداد گل‌های رونالدو نازاریو (62) عبور کرد.

پله با 77 گل گلزن‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال برزیل است و نیمار با این اسطوره تنها 13 گل فاصله دارد.
همانطور که همه فوتبال دوستان میدانند علی علیپور بازیکن جوان و گلزن و آیندا دار پرسپولیس بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر در یک انتقال جنجالی به تیم ماریتیمو پرتغال پیوست و هم تیمی امیر عابد زاده دروازبان تیم ملی ایران شد . و اما این اشتباه در مورد عکس این بازیکن در فهرست بازیکنان تیم ماریتیمو هست که بجای عکس علی علیپور عکس یک زن قرار گرفته است
[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 12 [/img]
[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 12 [/img]
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «gva» بلژیک در خبری از مصدومیت ژان بوتز سنگربان فرانسوی آنتورپ خبر داد.

بر این اساس این دروازه بان که رقیب بیرانوند در آنتورپ هم به شمار می رود به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در حدود 3 ماه دور از میدان خواهد بود.

با این شرایط علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی آنتورپ این شانس را پیدا کرده است تا باردیگر درون دروازه تیمش بایستد و شایستگی خود را به نمایش بگذارد.

علیرضا بیرانوند در لیگ اروپا نیز دو بازی مهم برابر گلاسکورنجرز خواهد داشت که استیون جرارد را به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

سنگربان ایرانی در دیدار آنتورپ در لیگ اروپا مقابل تاتنهام عملکرد درخشانی داشت و همین موضوع باعث شد در لیگ بلژیک هم به میدان برود اما در آن دیدار ناامید کننده و پرانتقاد ظاهر شد تا به نیمکت آنتورپ بازگردد
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13