انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: *اخــبــار ورزشـے کوتاه *
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 2
عکس زیبا از رونالدو 
خلف وعده پیام صادقیان
بازیکن تیم فوتبال نفت تهران نتوانست به قولش عمل کند!
زمانی که پیام صادقیان بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به نفت پیوست خیلی ها منتظر بودند تا او در تیم جدیدش هم حاشیه سازی کند.
این در حالی است که علیرضا منصوریان سرمربی نفت عنوان کرد که صادقیان قول داده رفتار حاشیه ای گذشته اش را تکرار نکند و اگر موردی از او به وجود آمد قراردادش را باشگاه نفت پاره کند.
حالا اما شنیده می شود این بازیکن در اواخر بازی نفت و الاهلی در دبی که البته از تلویزیون پخش نشد در اواخر بازی با یکی از بازیکنان الاهلی درگیر شده که البته کار به جاهای باریک نکشیده است و این موضوع نشان می دهد که این بازیکن باز هم خلف وعده کرد و نتوانسته هنوز به رفتارش مسلط شود.
باید دید منصوریانی که گفته بود این بازیکن قول داده رفتار گذشته اش را تکرار نکند در این خصوص چه موضعی خواهد گرفت.
 
 
ژاوی و اولین گلش برابر تیم آندو
 
 
 
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 2
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 2
 
 
 
 
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 2
مظلومی بهترین ترکیب استقلال را شناخت
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران ادعا کرد که محسن کریمی و روزبه چشمی به خاطر حضور در اردوی تیم امید با مصدومیت جزیی روبه رو شده اند.
مظلومی در حالی این صحبت ها را می کند که در بازی بی اهمیتی مثل شهرداری سمنان روزبه چشمی را 90 دقیقه در زمین نگه داشت والبته محسن کریمی را هم در نیمه دوم وارد زمین کرد.

 او همچنین در بازی با گسترش فولاد هم از این 2 بازیکن استفاده کرد تا مشخص شود حتی در مقابل تیم های بی کیفیت هم حاضر نیست از بازیکنان نیمکت نشین خود استفاده کند.
مظلومی حالا با گذشت 6 هفته از لیگ برتر ترکیب اصلی خود را به خوبی شناخته است و معمولا با کمترین تغییر تیمش را وارد بازی ها می کند.
رکورد ۲۰ ساعت شنا در استخر

یک شناگر سقزی به رکورد ۲۰ کیلومتر شنا در استخر دست یافت. به گفته رئیس تربیت بدنی سقز این فرد احمد صفری نام دارد که برای اولین بار در مدت ۷ ساعت، ۲۰ کیلومتر شنا کرد.کد خبر: 1809
به اشتراک بگذاریددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 2 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 2 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 2
تیم ملی بسکتبال اسپانیا با پیروزی ۸۰ - ۶۳ مقابل لیتوانی برای سومین بار قهرمان جام ملت‌های اروپا شد. این دو تیم پیش از این با صعود به این مرحله جواز حضور در المپیک ۲۰۱۶ را کسب کرده بودند.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 2 

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی در پایان ۱۲۰ دقیقه با برتری سرخ پوشان پایتخت به اتمام رسید. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر؛ سرخپوشان در دومین دیدار خود در مسابقات جام حذفی، از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی و با قضاوت البرز حاجی پور به مصاف تیم ملوان بندر انزلی رفتند.

این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما طارمی در دقیقه 10 وقت اضافه نخست بازی، تنها گل این بازی را وارد دروازه ملوان کرد.

در دقیقه 106 بن سون با دروازه بان ملوان تک به تک شد که داور سوت آفساید را به صدا در آورد.

داور در دقیقه 108 در یک برخورد ، داور دومین کارت زرد را به طارمی داد و او را با کارت قرمز اخراج کرد و در ادامه به سوشا مکانی هم کارت زرد نشان داد.

بدین ترتیب سرخپوشان در مرحله یک چهارم نهایی باید با برنده دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز رقابت کنند.

برانکو: مقابل حریف 15 نفره بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: تیم ما در هر بازی باید مقابل 15 بازیکن به میدان برود و در بازی مقابل ملوان نیز به همین شکل با حریف رقابت کردیم.

برانکو ایوانکوویج افزود: رئیس باشگاه ما بعد از بازی به رختکن آمد و گفت که ما همیشه باید مقابل 15 بازیکن بازی کنیم و در بازی امشب نیز به همین صورت بوده است.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم آنها امشب عالی بودند البته ما برنامه داشتیم که در 90 دقیقه به گل برسیم، اما این‌طور نشد و به وقت‌های اضافه رفتیم که در نهایت به پیروزی رسیدیم.


سرمربی پرسپولیس درباره داوری بازی، گفت: باید بازیکنان را درک کرد که اعتراض کنند در 6 بازی اخیر 4 بازی از قضاوت داور متضرر شدیم. اخطار سوشا مکانی و طارمی و یکی دو بازیکن دیگر درست نبود و شاید این تصمیمات داور باعث می شد ما در این بازی شکست بخوریم؛ هیچ‌کس نفهمید دلیل اخطار مکانی چه بود ، داور چهارم با یک اشاره به داور باعث شد مکانی کارت زرد بگیرد.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: سخت تمرین می‌کنیم و در طول تمرینات تلاش می‌کنیم مهارت گلزنی تیم بهتر شود ولی گاهی اوقات در فوتبال گلزنی به توانایی ذاتی بازیکن مربوط می‌شود که دچار مشکل می‌شویم. همان‌طور که گفتم داور کارت‌های بی‌مورد به مکانی و طارمی داد و فقط یک کارت زرد به بازیکن ملوان داد در حالی که آنها مستحق کارت زرد بیشتری بودند.
مارک بارترا و نیمار با گلزنی برابر لوانته در بازی شب گذشته یک پیغام برای بازیکن مصدوم بارسلونا فرستادند.
به گزارش ورزش 11، نیمار و مارک بارترا با گلزنی برابر لوانته، به نشانه ی حمایت از بازیکن مصدوم بارسلونا،پیراهن رافینیا را به نمایش درآوردند.
رافینیا به علت مصدومیت در بازی برابر آ اس رم به مدت 6 ماه قادر نخواهد بود بارسلونا را همراهی کند، حالا بازیکنان بارسلونا جهت حفظ روحیه ی او خوشحالی پس از گل خود را با وی تقسیم کردند و گل های به ثمر رسیده را به وی تقدیم کردند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 2
شاید خبر یکم غیر ورزشی باشه

ولی خوب

جالبه

شرح در عکس

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 2
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 2
هیات مدیره استقلال در انتظار دریافت لیست قراردادها
اعضای هیات مدیره استقلال هنوز موفق به بررسی ارقام قراردادهای منعقد شده با اعضای تیم نشده اند.
 دو هفته پیش اعضای هیات مدیره استقلال از مدیران باشگاه خواستند قراردادهای بازیکنان را تحویل هیات مدیره دهند.

 هیات مدیره قصد دارد ارقام قراردادها را بررسی کند تا مشخص شود که طبق مصوبات رفتار شده یا خیر اما جالب اینکه هنوز باشگاه به این خواسته جامه عمل نپوشانده است.
 هیات مدیره نیز فعلا گزارش باشگاه در این خصوص را امضا نکرده و آن را به پس از بررسی قراردادها موکول کرده است.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13