انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: *اخــبــار ورزشـے کوتاه *
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
رئال مادرید خواهان جذب پائولو دایبالا است اما آن ها می دانند که جدا کردن گلزن اول این روزهای یووه کار آسانی نیست.



یوونتوس سال گذشته با پرداخت مبلغ 35 میلیون یورو این مهاجم آرژانتینی را از پالرمو به تورین آورد.



با توجه به محرومیت نقل و انتقالات رئال در تابستان آن ها باید برای به خدمت گرفتن دایبالا تا پایان مهلت ژانویه تمام تلاش خود را انجام دهند.
تشویق شدید سوشا مکانی در آزادی




سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس به شدت مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.






به گزارش "ورزش سه"، گلر سرخپوشان که امروز از روی نیمکت بازی تیمش مقابل سپاهان را تماشا می کند، وقتی برای گرم کردن وارد میدان شد به شدت مورد تشویق بیش از 30 هزار هوادار پرسپولیسی حاضر در آزادی قرار گرفت. 

سوشا که امروز باید بازی الکساندر لوبانوف را تماشا کند، روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست. تشویق سوشا در شرایطی رخ داد که هواداران پرسپولیس به شدت علیه محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان موضع گرفته بودند.
گلزنی انصاری‌فرد در لیگ یونان


کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم پانیونیوس یک بار برای تیمش موفق به گلزنی شد.
به گزارش "ورزش سه"، این لژیونر فوتبال ایران که در این فصل درخشش فوق العاده ای برای تیمش داشته امروز در بازی مقابل تیم قعرنشین کالونی در دقیقه 29 موفق به گلزنی شد. 
در صورت پیروزی تیم پانیونیوس آنها تا رده چهارم جدول صعود خواهند کرد. این بازی فعلا در اواخر نیمه اول است.
ترکسیب رسمی تیم چلسی برای رویارویی در برابر پاری سن ژرمن اعلام شد که ادن هازارد بازیکن نه چندان اماده این تیم از ابتدا در ترکیب خواهد بود.
تیم های چلسی و پاری سن ژرمن تا دقایقی دیگر در دیدرا حساس مرحله 1/8 لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 
ترکیب رسمی تیم چلسی برای این دیدار به شرح ذیل است:
ترکیب 11 نفره چلسی: کورتوا؛ آزپیلیکوئتا، کیهیل، ایوانوویچ، بابا رحمان؛ فابرگاس، میکل؛ پدرو، ویلیان، ادن هازارد؛ دیگو کاستا.

نیمکت چلسی: بگوویچ، میازگا، لوفتوس چیک، اسکار، کندی، ترائوره، رمی.
گفته می شود زین الدین زیدان به شدت به دنبال به خدمت گیری ادن هازارد مهاجم تیم چلسی است و حاضر است برای به دست آوردن او حتی جیمز را از دست بدهد.
 رئال مادرید آماده ارائه یک پیشنهاد برای جذب ادن هازارد است، جیمز رودریگز بخشی از برنامه پیشنهادی رئال برای چلسی است.
 
زیدان بارها اشاره کرده که دوست دارد با ادن هازارد همکاری کند.  هازارد در فصل جاری نتوانسته در چلسی وضعیت مناسبی داشته باشد در حالی که فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شناخته شد.
 
خامس نیز قبل از پیوستن به رئال در سال 2014 ، یکی از هدف های اصلی چلسی بود اما در نهایت به رئال رفت. حالا باید دید آیا این انتقال انجام شدنی هست یا نه؟
 
موضوع : کار خیر علی دایی و همسرش

خبر : علی دایی همیشه در کارهای خیریه پیشقدم بوده است.

منتشر شده در 1394/12/24

*****************************

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 5

علی دایی و همسرش:

علی دایی که همواره در امور خیریه پیشقدم بوده است این بار به همراه همسرش در یک کار خیر دیگر شرکت کردند. در تصویر زیر او و همسرش را می بینید:

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 5

موضوع : یک پرسپولیسی با حکم مقام قضایی روانه زندان شد!

خبر : یکی از مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس با حکم مقام قضایی روانه زندان شد.

کد خبر : 149054

تاریخ انتشار : 13:32 - 24 اسفند 1394

**********************************************

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 5

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بر اساس تحقیقات به عمل آمده از سوی مقام قضایی در شعبه دو ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی دادسرای فرهنگ و رسانه، (ح - م) قائم مقام اسبق پرسپولیس با حکم مقام قضایی روانه زندان شد .

پیگیری‌های خبرنگار میزان در خصوص علت این حکم ادامه دارد.
استقلال باید روز ششم فروردین ماه در بازی دوستانه به مصاف هاماربی برود و شرکت پوما کفش های بازیکنان استقلال را تامین خواهد کرد.

استقلال در حالی قرار است روز ششم فروردین ماه با هاماربی بازی کند که به احتمال فراوان مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده و ارش برهانی را به دلیل مشکل ممنوع الخروجی در اختیار نخواهد داشت.
راموس که امشب کاپیتان رئالی ها است، در مورد گلزنی اش در دیدار امشب و مثلث BBC تیمش گفت:

-

گل زدن به بارسلونا مزه دیگری دارد، البته من پیش از این سابقه گلزنی به بارسا را دارم و اگر امشب هم این اتفاق رخ دهد، عالی خواهد شد.داشتن سه مهاجم سرعتی با شم گلزنی بالا برای هر تیمی یک نعمت است. بنزما، بیل و رونالدو وقتی در زمین هستند سطح کیفی رئال بالاتر می رود. امیدوارم امشب شب BBC باشد نه MSN.
-
پیشنهاد یک تیم المانی به هافبک استقلال
روزبه چشمی، هافبک تیم فوتبال استقلال که عضو تیم فوتبال امید ایران نیز هست از یک تیم از بوندس‌لیگای آلمان پیشنهاد دریافت کرده است.
به گزارش ورزش سه قرار است مسئولان باشگاه استقلال این پیشنهاد را با بهرام افشارزاده که در ترکمنستان حضور دارد، مطرح کنند تا در صورت موافقت وی و همچنین کادر فنی استقلال این بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لژیونر شود.
.__.
وحید اميري جواب منصوريان را داد؟!


علیرضا منصوریان در آخرین گفت‌وگوی خود، زمانی که با سؤالی درباره وحید امیری روبه‌رو شد، چنین پاسخی داد: «وحید امیری با من از نفت آمده و مسیر بعدی‌‌اش را نمی‌دانم. دو سال پیش او مثل درختی بود که شاخ و برگ اضافه داشت و حالا در تیم ملی حضور دارد.
وحید امیری وحید اميري جواب منصوريان را داد؟!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، منصوريان با گفتن اين حرف‌ها به نوعي تأكيد داشت او باعث شكوفايي اميري در فوتبال ايران شده است. البته منصوريان پربيراه هم نگفت چرا كه در زمان مربيگري او در نفت، اميري توانست به تيم ملي برسد. همه قريب به اتفاق مي‌گفتند رابطه خوب منصوريان و كي‌روش، عامل مهمي در اين دعوت بوده است. از سويي، منصوريان حتي به اميري كمك كرد تا در تيم ملي به شماره 10 برسد.

ديروز وحيد اميري روبه‌روي خبرنگاران نشست و حرف‌هايي به زبان آورد كه به نظر مي‌رسيد پاسخ منصوريان را داده است. او گفت: «3 سال بازيكن نفت بودم. منصوريان بعد از يحيي گل‌محمدي يكي از عوامل پيشرفتم بود!» در واقع او ابتدا گل‌محمدي را عامل پيشرفت خودش دانست و بعد به نام منصوريان اشاره كرد كه بي‌شك اين جملات باعث دلخوري سرمربي استقلال از او مي‌شود.


تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۶
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13