انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: *اخــبــار ورزشـے کوتاه *
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
با روشن شدن تکلیف خلیل زاده و رضایی؛
بمب جدید پرسپولیس امروز منفجر می شود
باشگاه پرسپولیس امروز یک بمب نقل و انتقالاتی تازه منفجر می کند.


*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرویس ورزشی جام نیـوز ، بعد از انتقال لوسیانو ادینهو به تراکتورسازی، شایعاتی هم در خصوص انتقال شجاع خلیل زاده و کاوه رضایی به پرسپولیس شنیده می شود.

 
در حالی که استقلال بعد از جذب وریا غفوری، فرشید باقری، بختیار رحمانی و علی قربانی، دو جای خالی برای احسان حاج صفی و قاسم حدادی فر و لئوناردو پادوانی نگه داشته تا از این جمع 3 نفره 2 بازیکن به خدمت بگیرد، پرسپولیس هم بعد از حفظ امید عالیشاه، با توجه به خرید علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، وحید امیری و ساسان انصاری، قید جذب مهرداد محمدی را زده و دنبال به خدمت گرفتن شجاع خلیل زاده و کاوه رضایی است.
 
در اولین ساعت بامداد اعلام شد ادینهو بمب جدید تراکتور است و دقایقی بعد یکی از نزدیکان پرسپولیس ادعا کرد مجموعه سرخ هم امروز بمب نقل و انتقالتی منفجر می کند اما نگفت این بمب جذب رضایی است یا خلیل زاده؟
 
در خصوص رضایی گفته می شود که در مذاکراتش با برانکو ایوانکوویچ قول هایی به سرمربی پرسپولیس داده ولی تلاش های خلیل زاده برای دریافت رضایتنامه همچنان ناکام مانده. در هر صورت این موضوع امروز مشخص می شود.


تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6

تهدید سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس منجر به حضور دروازه‌بان ملی پوش این تیم در تمرینات شد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس روز سه شنبه نسبت به غیبت ملی پوشان این تیم در تمرینات واکنش تندی نشان داد و آنها را تهدید کرد در صورت غیبت جریمه خواهند شد.

این تهدید سرمربی سرخ‌پوشان تا حدی جواب داد تا جایی که امروز علیرضا بیرانوند در تمرینات پرسپولیس حضور یافت. پیش از این کمال کامیابی نیا، وحید امیری و حسین ماهینی هم با حضور در تمرین پرسپولیس با برانکو صحبت کرده بودند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازيكن مصدوم و تحميلي در پرسپوليس!



یکی از بازیکنان جدیدی که پرسپولیس به خدمت گرفته با مشکل مصدومیت از ناحیه رباط پا روبروست و گفته مي شود مورد نظر سرمربي تيم هم نبوده است.
به گزارش نامه نیوز، یکی از بازیکنانی که اخيرا به پرسپولیس اضافه شده پیش از این دچار پارگی رباط بوده و این در حالی است که برانکو بارها تاکید کرده بود چنین بازیکنی نباید جذب این تیم می شده است.
شنیده می شود این بازیکن با سفارش یکی از مسئولان باشگاه جذب این تیم شده است.
برانکو به مسئولان باشگاه اعلام کرده قصد ندارد زیر بار این مضوع برود و باید دید در نهایت تکلیف این بازیکن چه خواهد شد.


تاریخ مخابره: 95/3/26
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6
سوئیس و رومانی امتیازات را تقسیم کردند


تیم های ملی فوتبال رومانی و سوئیس از گروه A رقابتهای یورو ۲۰۱۶ دیدار خود را ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه برگزار کردند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.


در نیمه نخست این بازی رومانی توانست دروازه حریف را باز کند و با برتری به رختکن برود. بویان استانکو در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی دروازه تیم سوئیس را باز کرد.

نیمه دوم با حملات سوئیس همراه شد و در دقیقه ۵۷ بود که ادمیر مهمدی با یک ضربه محکم دروازه رومانی را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

بدین ترتیب تیم رومانی که در بازی افتتاحیه برابر فرانسه ۲ بر یک باخته بود با این تساوی یک امتیازی شد. سوئیس هم با ۴ امتیاز موقعیت خود را مستحکم کرد و موقتا صدرنشین گروه شد.
بعد از خبر توافق با استقلال؛ افطار کاوه رضایی و پرسپولیسی ها!
ورزش > لیگ برتر - رضایی امشب مذاکرات دیگر با مسئولان پرسپولیس داشت. 

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اخبار ضد و نقیض درباره توافق کاوه رضایی با پرسپولیس و سپس رفتن او به سمت استقلال، زیاد بوده. بعد از ظهر خبر رسید که کاوه شرط و شروطی برای قرمزها گذاشته است ولی ترکاشوند مدیر اقتصادی پرسپولیس این موضوع را تکذیب می کند و می گوید همچنان منتظر پاسخ نهایی رضایی هستند. در همین حالا خبر رسید کاوه رضایی امشب افطار را با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس خورده است. گویا طاهری مدیرعامل باشگاه در این افطاری حضور نداشته و کاوه در یکی از هتل های تهران، آخرین مذاکرات را با قرمزها انجام داده است.


تاریخ مخابره: 95/3/26
فرانسه 2-0 آلبانی؛ فرار به سوی پیروزی


تیم ملی فرانسه در دومین دیدارش در رقابت های یورو 2016، با زدن دو گل در دقایق پایانی، 2-0 آلبانی را شکست داد و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6




 

همانطور که انتظار می رفت بازی با حملات فرانسه و دفاع فشرده بازیکنان آلبانی آغاز شد. عملکرد ‏منسجم بازیکنان آلبانی باعث شد تا در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه این تیم ایجاد نشود.‏


اولین موقعیت جدی فرانسه در دقیقه 19 و روی همکاری کومان، مارسیال و پایه ایجاد شد اما حضور به ‏موقع آیتی، این موقعیت را از خروس ها گرفت.‏


در ادامه بازی متعادل تر شد و حتی آلبانی می توانست در دقیقه 25 به گل برسد اما ضربه هیسای به تیر ‏دروازه برخورد کرد.‏

 

 

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6


در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر فرانسوی ها تیم برتر میدان بودند اما توپی از خط دروازه ها عبور ‏نکرد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.‏
دشان در ابتدای نیمه دوم پوگبا را جانشین مارسیال کرد تا روند بازی را به سود تیمش تغییر بدهد. اولین ‏موقعیت جدی فرانسه در دقیقه 47 و روی ارسال ژیرو ایجاد شد اما ضربه سر کومان راهی به چهارچوب ‏دروازه آلبانی نداشت.‏

 

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6


در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان آلبانی هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند تا اینکه در دقیقه ‏‏67، بار دیگر ژیرو روی دروازه آلبانی خطرساز شد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.‏


با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، فرانسوی ها کاملا توپ ومیدان را در اختیار گرفتند و حملات زیادی ‏روی دروازه حریف ترتیب دادند تا سرانجام در دقیقه 90، آنتوان گریزمان قفل دروازه بریشا را باز کرد.‏

 

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6

 

روی ارسال دیدنی عادل رامی از سمت چپ محوطه جریمه آلبانی بود که گریزمان با یک ضربه سر دقیق، کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل بازیکنان آلبانی برای به زدن گل تساوی پیش کشیدند و این فرصت را برای دیمیتری پایه فراهم کرد تا در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده، گل دوم را به ثمر برساند.

 

 

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6

 

او که روی پاس ژینیاک صاحب توپ شده بود، بعد از عبور از بین دو مدافع حریف، با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد. به این ترتیب، فرانسه در دومین دیدارش هم توانست در ثانیه های پایانی پیروزی را از آن خود کند.
دفاع سیمانی هم تیمی‌های لواندوفسکی
آلمان 0-لهستان 0؛ طلسم بازی‌های دوم برای مانشافت


تیم ملی آلمان در دومین دیدارش در رقابت های یورو 2016 مقابل لهستان با تساوی بدون گل متوقف شد.

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یواخیم لوو امیدوار بودند در این دیدار به طلسم ناکامی آلمان در دیدارهای دوم در تورنمنت های بزرگ پایان بدهند اما در نهایت به یک تساوی از این بازی حساس رضایت دادند.

آلمانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی صاحب دو موقعیت پیاپی شدند اما ضربات ‏ماریو گوتزه و یوناس هکتور راهی به چهارچوب دروازه  فابیانسکی نداشت.‏

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 21، لهستانی توانستند اولین موقعیت شان را روی همکاری ‏لواندوفسکی و میلیک ایجاد کنند اما تکل بلند هوودس و هوملس، مانع از به خطر افتادن دروازه نویر روی ‏ضربه لواندوفسکی شد.‏

 

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6

 

در دقایق پایانی نیمه اول آلمانی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند از این برتری ‏استفاده کنند و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.‏

نیمه دوم را با یک حمله سریع از سوی لهستان آغاز شد و چیزی نمانده بود که میلیک روی ارسال ‏گروسیچکی به گل برسد اما او نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و توپ از کنار دروازه به بیرون ‏رفت.‏

آلمانی ها خیلی زود به این ضربه واکنش نشان دادند و روی یک حمله سریع، گوتزه صاحب موقعیت شد ‏اما حضور به موقع پازدان، این فرصت را هم از شاگردان لوو گرفت.‏

 

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6

 

در ادامه بار دیگر لهستانی ها برای دقایقی بر بازی مسلط شدند و روی دو موقعیت پیاپی، چیزی نمانده بود به گل برتری برسند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی و حضور به موقع مدافعان آلمان، مانع از رسیدن آنها به گل شد.

در دقایق پایانی بازی هر دو تیم حملات خطرناکی روی دروازه هم ترتیب دادند. در یکی از این موقعیت ها میلیک در داخل محوطه جریمه آلمان صاحب موقعیت شد اما نتوانست به درستی به توپ ضربه بزند. لحظاتی بعد مسوت اوزیل می توانست برای آلمان گلزنی کند اما ضربه تماشایی او را فابیانسکی به بیرون فرستاد.

 

 

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6

 

در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.
خبرهای داغ نقل و انتقالاتی برای استقلالی ها

سرمربی استقلال آخرین اخبار نقل و انتقالاتی این تیم را بیان کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6

به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرویس ورزشی جام نیـوز ،بر این اساس علیرضا منصوریان درباره سه بازیکن مطرح مورد بحث در نقل و انتقالات استقلال توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می آید:

 
وی درباره جذب کاوه رضایی گفت: کاوه بازیکن من در تیم امید بوده است.شرایط اینجا و پرسپولیس را می داند.اگر به اینجا آمد قدمش سر چشم تیم دیگری هم انتخاب کرد دوستی مان پابرجا می ماند.
 
سرمربی استقلال درباره آخرین وضعیت حاج صفی گفت: رایزنی کردیم.اگر تصمیمش به حضور در ایران باشد او را جذب می کنیم.
 
منصوریان دریاره آرش افشین هم گفت: امروز از طریق خرمگاه صحبت کردم.اگر شرایط بدنی فراهم باشد او را جذب می کنیم.
تیم ملی فوتبال ایتالیا با پیروزی دشوار مقابل سوئد صعودش را به مرحله بعدی رقابتهای یورو ۲۰۱۶ مسجل کرد.


*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6

 تیم های ملی فوتبال ایتالیا و سوئد از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه در گروه E رقابتهای یورو ۲۰۱۶ برابر هم به میدان رفتند که این بازی با پیروزی دیرهنگام تیم ایتالیا همراه شد.


نیمه اول این بازی کاملا سرد و کسل کننده برگزار شد. سوئد با بازی فیزیکی خود میانه میدان را در اختیار گرفت و ایتالیا هم راهی برای خروج از بن بست نداشت. این نیمه بدون خلق موقعیتی روی دروازه ها بدون گل پایان یافت. 

در نیمه دوم اما وضعیت کاملا فرق کرد و دو تیم بازی رو به جلو را در دستور کار قرار دادند. بهترین موقعیت بازی را ایتالیا در دقیقه ۸۰ روی ضربه پارولو از دست داد. تیر دروازه سوئد در این صحنه مانع گلزنی ایتالیا شد.

سرانجام در دقیقه ۸۸ بازی ایتالیا گلزنی کرد و به ۳ امتیاز ارزشمند دست یافت. ادر در میان مدافعان حریف با حرکتی عرضی و شوتی دقیق دروازه سوئد را گشود تا بدین ترتیب ایتالیا ۶ امتیازی شود صعودش را به مرحله بعد مسجل کند.
در آب نمک خواباندن تیم‌های پرسپولیس و استقلال برای مهاجم سابق ذوب آهن گویا به اتمام رسیده و این بازیکن قصد حضور در تیم‌های خارجی را دارد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 6


 با شروع فصل نقل و انتقالات بازارگرمی هر ساله تعدادی از بازیکنان فوتبال به اوج خود رسید و شاهد هستیم که در این میان هر روز در رسانه‌ها صحبت از قرمز و آبی شدن یک بازیکن به گوش می‌رسد.
در جدیدترین موضوع بحث حضور کاوه رضایی به پرسپولیس و یا حتی استقلال در صدر اخبار نقل و انتقالاتی قرار گرفته و هر روز صحبت از این به میان می‌آید که این بازیکن با یکی از این دو تیم قرارداد امضا خواهد کرد. هر چند که به نظر می‌رسد این انتظار تنها یک انتظار بیهوده خواهد بود.
فرهنگ غلط نقل و انتقالات هر سال وارد دوران جدیدی می شود به طوری که شاهد هستیم بازارگرمی و بازی‌های رسانه‌ای برخی از بازیکنان وارد فازهای جدید و عجیب‌تری می‌شود. به طوری که امسال در خصوص بازیکنی مثل کاوه رضایی این موضوع به عینه مشاهده شد.
شاید باید این مسئله را به مشاوره های غلطی که به برخی از بازیکنان داده می‌شود ربط داد چرا که بازیکنان با این کارها تنها قصد دارند قیمت خود را در بازار مکاره نقل و انتقالات بالا و بالاتر ببرند.
کاوه رضایی که کسی در توانایی‌های فنی او شکی ندارد بیشتر از یک هفته است که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را به نوعی سر کار گذاشته و با هر دو باشگاه علاوه بر مذاکره کردن به نظر می‌رسد آنها را در آب نمک خوابانده تا منتظر باشد پیشنهاد خارجی خوبی به دستش برسد که به نظر می‌رسد این پیشنهاد خارجی به دست این بازیکن رسیده و همین مسئله باعث شد تا او قید حضور در سرخابی‌های پایتخت را بزند و به دنبال لژیونر شدن باشد.
شواهد و قرائن موجود نشان می‌دهد که کاوه رضایی با پیشنهادی از سوی یکی از کشورهای خارجی روبه‌رو شده و به همین دلیل قید حضور در تیم‌های ایرانی را زده و به فکر رفتن به خارج از کشور است و این در حالی است که طبق اخبار تأیید نشده کی‌روش از بازیکنان تیم ملی خواسته تا به جای حضور در تیم‌های ایرانی راهی تیم‌های خارجی شوند تا شانس بیشتری برای حضور در تیم ملی داشته باشند و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان سودای رفتن به خارج از کشور را در سر بپرورانند.
این مسائل نشان می‌دهد که به احتمال فراوان کاوه رضایی نه در پرسپولیس و نه حتی در استقلال حاضر نخواهد شد و قصد دارد فوتبال خود را در خارج از کشور دنبال کند.
مسئله ای که البته باید گفت مقصر اصلی اش خود باشگاه هایی هستند که بی جهت چنین بازیکنانی را بزرگ می کنند به حدی که دیگر خودشان هم نمی توانند در جذب این نفرات موفق عمل کنند. سابقه نقل و انتقالات نشان داده هر گاه دو تیم پرسپولیس و استقلال دست روی یک بازیکن گذاشته اند هم بازار را علیه هم خراب کرده اند و هم بازیکن مورد نظر را بیش از آنچه ظرفیتش است بزرگ کرده اند و معمولا هم چنین بازیکنانی جذب هر تیمی شود نمی تواند کارآیی لازم را داشته باشد. حالا پرسپولیس و استقلال مانده اند و جای خالی نقطه ضعفی که می خواستند با کاوه رضایی پر کنند. بازیکنی با این همه هیاهو و ۶ گل زده در فصل قبل!
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13