انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: *اخــبــار ورزشـے کوتاه *
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 8

به گزارش خبرگزاری مهر، بند آزادسازی نیمار ۲۰۰ میلیون یورو بود اما سال بعد به ۲۲۲ میلیون دلار افزایش پیدا خواهد کرد و از سال پس از آن تا ۲۵۰ میلیون یورو افزایش می یابد.

«جوزپ ماریا بارتومئو» ، رئیس باشگاه بارسا، در نشست خبری روز پنجشنبه گفت نیمار تا ۲۰۲۱ در نیوکمپ می ماند.

نیمار که تیم المپیک برزیل را در ریو ۲۰۱۶ همراهی می کند مورد توجه باشگاه های منچستریونایتد و پاریسن ژرمن نیز طی ماه های اخیر واقع شده بود.

مراسم اعلام تمدید قرارداد نیمار با بارسا در تاریخ ۱۵ ژوییه برگزار خواهد شد.



به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پیش از این در سال 2004 با پرتغال به فینال یورو رسید اما در دیدار نهایی مغلوب یونان شدند؛ اتفاقی که او دوست ندارد بعد از 12 سال بار دیگر تکرار شود.
او به سایت یوفا گفت:" این دیدار اهمیت زیادی دارد. این چیزی است که من همیشه رویای آن را داشتم؛ قهرمانی با تیم ملی. من در سطح باشگاهی و دستاوردهای فردی به همه چیز رسیدم و این فوق العاده خواهد بود اگر بتوانم با پرتغال هم به موفقیت برسم.

 

معتقدم این اتفاق ممکن است؛ همانطور که هم تیمی ها و همه پرتغالی ها به این مسئله باور دارند. باید مثبت فکر کنیم زیرا معتقدم روز یکشنبه پرتغال برای اولین بار به یک جام بزرگ دست پیدا خواهد کرد."

 

 

*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 8

 


پرتغال در راه رسیدن به فینال، تنها در یک دیدار در طول 90 دقیقه به پیروزی رسید اما رونالدو معتقد است برد 2-0 برابر ولز برای افزایش اعتماد به نفس تیمش اهمیت زیادی داشت.


" این نتیجه بسیار مثبتی بود. تیم خوب کار کرد؛ خوب بازی کرد؛ دو گل مهم مقابل یکی از تیم های سازمان یافته رقابت ها به ثمر رساند. آنها تیم خوبی هستند که یک مربی عالی دارند و در این رقابت ها خوب کار کردند. پرتغال عملکرد خوبی داشت اما ما بهتر بودیم و موقعیت های بهتری ایجاد کردیم. ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم و در فینال هستیم.


فرانسه اندکی شانس بیشتری دارد اما فکر می کنم پرتغال پیروز خواهد شد."
عکسـ سلفـی علـی دایـی و بـانوان فوتسـالیسـت ایـرآن !



*اخــبــار ورزشـے کوتاه * 8
 

پس از گل مسی و در نیمه دوم، دیبالا کارت زرد دوم را دریافت کرد تا آرژانتین تقریبا 45 دقیقه 10 نفره مقابل اروگوئه بازی کند. با وجود 10 نفره شدن،‌این آرژانتین بود که موقعیت سازی می‌کرد و در دقیقه 52،‌با ضربه دیدنی کاشته مسی نزدیک بود گل دوم حاصل شود که باز هم موسلرا ناجی اروگوئه بود. اروگوئه حملاتش را توسط کاوانی و سوارز ادامه داد ولی این زوج در خط حمله نتوانستند موثر ظاهر شوند و بازی با همان تک گل به پایان رسید.
با این نتیجه آرژانتین با 14 امتیاز به  صدر جدول گروه بالاتر از اروگوئه که 13 امتیازی است و به خاطر تفاضل گل در رده ی دوم حضور دارد، قرار گرفت.
منچستریونایتد و یوونتوس برای جذب آندره گومس، هافبک اسپانیایی بارسلونا وارد عمل شده اند.​​​​​​​
گومس در فصل اول حضور خود در نوکمپ نتوانست رضایت هواداران بارسا و کادر فنی این تیم را به دست آورد و معمولا انتقادات فراوانی را در هنگام حضور در زمین متحمل شد.


همچنین در طول فصل هم اخباری مبنی بر نارضایتی ستارگانی چون لیونل مسی از عملکرد این هافبک شنیده شد.



نشریه آ.اس ادعا می کند که حالا دو باشگاه یوونتوس و منچستریونایتد قصد دارند این هافبک 23 ساله و سابق والنسیا را به خدمت بگیرند.



البته بارسا در تابستان قبل 35 میلیون یورو برای خرید گومس پرداخت کرد و بعید است با مبلغی کمتر از این راضی به جدایی این بازیکن جوان شود.
سپاهان برای جذب علی کریمی اقدام می‌کند

علی کریمی هافبک ایرانی که سال گذشته در لیگ کرواسی بازی کرد، توانست عملکرد خوبی داشته باشد و به ترکیب ثابت تیم ملی مقابل ازبکستان نیز رسید.

کریمی در ابتدای فصل گذشته قراردادی 5 ساله با دیناموزاگرب کرواسی امضا کرد و در نیم فصل قرضی به لوکوموتیو زاگرب پیوست. او حالا قرارداد قرضی اش به پایان رسیده و رسما بازیکن دیناموزاگرب است.

از این رو مسئولان تیم سپاهان که در نیم فصل پارسال نیز به دنبال جذب علی کریمی بودند، قصد دارند برای لیگ هفدهم با باشگاه دیناموزاگرب وارد مذاکره شوند تا مقدمات بازگشت کریمی را فراهم کنند.

با اعلام سرپرست تیم سپاهان، مسئولان این باشگاه در صورتی که با دیناموزاگرب و علی کریمی به توافق برسند، این بازیکن در لیگ هفدهم بار دیگر پیراهن طلایی پوشان اصفهانی را برتن خواهد کرد.
چهار نماینده ایران در بخش سابر انفرادی مردان به جمع 16 شمشیرباز برتر رقابت‌های قهرمانی آسیا راه پیدا کردند.
درادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد فتوحی و محمد رهبری به عنوان نمایندگان ایران در بخش سابر آقایان به مصاف حریفان خود رفتند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مجتبی عابدینی با پنج برد و یک باخت، علی پاکدامن با پنج برد و یک باخت، محمد فتوحی با پنج پیروزی و یک باخت و محمد رهبری هم با چهار برد ویک باخت به جدول اصلی مسابقات راه یافتند، ملی پوشان سابر به دلیل پیروزیهای درخشان خود در جدول مقدماتی در جدول 64 نفر با قرعه استراحت رو به رو شدند.

در جدول 32 نفر مسابقات علی پاکدامن مقابل حریف تایلندی خود به پیروزی رسید، محمد فتوحی برابر شمشیرباز قزاقستانی پیروز شد، عابدینی حریف چینی خود را حذف کرد و محمد رهبری هم در مصاف با شمشیرباز قزاقستانی که در المپیک نیز حضور داشت پیروز شدو هرچهار نماینده ایران به جمع 16 نفر برتر راه پیدا کردند.
ایمان مبعلی به فولاد
پیوست


به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی هافبک فصل قبل نفت تهران با امضای قرارداد ١ ساله به فولاد خوزستان پیوست.

مبعلی بازیکن فراموش نشدنی هواداران فولاد که علاقه شان به این بازیکن ایذه ای، هیچگاه کم نشده است، بازگشت دراماتیک او به فولاد می تواند هواداران بیشتری را به ورزشگاه بکشاند، بازیکنی که ٢٣ را تا ابد برای فولادی ها مقدس کرد.

پیش از این بازیکن، رحیم زهیوی، حمید گلزاری، نویدعاشوری، پیمان شیرزادی و ارمان رمضانی به فولاد پیوستند و همچنین عبدالله کرمی، احمد عبدالله زاده، عبدالله ناصری، ایوب والی و سینا مریدی قراردادشان را با قرمزهای اهواز تمدید کردند.
هافبک مشهدی فصل گذشته تیم نیروی زمینی تهران با عقد قراردادی به سیاه‌جامگان مشهد ملحق شد.
امیرحسین صالحی هافبک مشهدی فصل گذشته تیم دسته اولی نیروی زمینی تهران با عقد قراردادی به سیاه‌جامگان مشهد پیوست.

صالحی به‌عنوان سهمیه زیر ٢٣ سال به سیاه‌جامگان پیوسته است.
پانیونیوس خواهان حاج‌صفی و لک

پانیونیوس از سال 2015 کریم انصاری‌فرد را در اختیار داشت که این مهاجم ایرانی نمایش موثری با زدن 5 گل و 2 پاس گل در نیم فصل لیگ اخیر ارائه کرد و این عملکردش موجب شد با دریافت پیشنهاد المپیاکوس صدرنشین، در نقل و انتقالات زمستانی راهی این تیم شود و قهرمانی را هم تجربه کند.


مسعود شجاعی نیز که سال گذشته برای نخستین بار به فوتبال یونان رفت و با 4 گل و 6 پاس گل یکی از مهره‌های کلیدی پانیونیوس بود، در پایان لیگ جزو تیم منتخب فصل قرار گرفت.


حالا عملکرد شجاعی و انصاری‌فرد در فصل اخیر برای پانیونیوس موجب شده مسؤولان این باشگاه نگاه ویژه‌تری به بازیکنان ایرانی داشته باشند و پیشنهادشان را به دو ملی‌پوش دیگر ایرانی نیز ارائه کنند.


شجاعی بعد از بازی اخیر ایران و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی عنوان کرده بود احتمال حضور دو، سه ملی پوش ایرانی در سوپر لیگ یونان وجود دارد که به نظر می‌رسد در صورت روند مثبت مذاکرات طرفین این اتفاق در فصل 18-2017 بیافتد.


احسان حاج‌صفی فصل گذشته در بازگشت از بوندس لیگا 2 آلمان به سپاهان عملکرد بسیار خوبی در سمت چپ خط دفاعی و بعضا خط میانی ارائه کرد و بهترین بازیکن طلایی پوشان اصفهان بود ولی حالا خبری از تمدید قراردادش با سپاهانی‌ها نیست و گفته می‌شود احتمال بازگشتش به فوتبال اروپا وجود دارد.


همچنین حامد لک نیز که فصل اخیر با ثبت 13 کلین‌شیت در صبا و سایپا که 9 تای آن در 14 بازی نیم‌فصل دوم اتفاق افتاد و موجب دعوت دوباره‌اش به تیم ملی شد نیز با پایان قراردادش با سایپا به احتمال فراوان به تیم دیگری خواهد رفت.


پانیونیوس با بررسی ملی‌پوشان ایرانی پیشنهاد خود را به احسان حاج‌صفی و حامد لک داده و امیدوار به جذب این دو بازیکن است ولی به دلیل اینکه مبلغ پیشنهادی از سوی تیم یونانی چشمگیر نبوده این دو بازیکن در حال بررسی آن هستند تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13