انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: *اخــبــار ورزشـے کوتاه *
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
محمد ابراهیمی که هفته گذشته از هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرده بود، پس از جلساتی که با مسئولان باشگاه داشت بر سر مسائل مالی به توافق رسید و قراردادش اتوماتیک وار تمدید شد.


ابراهیمی از روز گذشته همزمان با شروع تمرینات تراکتورسازی به تمرین رفت و همپای سایر نفرات به کار کردن پرداخت تا شایعات درباره خودش از بین برود.


یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی نیز در تمرین دیروز برخورد گرمی با محمد ابراهیمی داشت و این مهاجم رسما کارش را با سرخپوشان تبریزی استارت زد.
اتهامات مالیاتی دادستانی مادرید به رونالدو برای این بازیکن به قدری گران تمام شده که قصد دارد هر طور شده اسپانیا و طبعا رئال مادرید را ترک کند.

این ادعای نشریه آبولا است و هنوز خود بازیکن چنین موضوعی را رسما مطرح نکرده است.

بر کسی پوشیده نیست که تنها چند تیم خاص هستند که بودجه لازم برای جذب فوق ستاره ای چون رونالدو را در اختیار دارند. یکی از آنها منچستریونایتد است و دیگری پاری سن ژرمن.

به ادعای دیلی میل، پیشنها منچستریونایتد برای رئالی ها وسوسه کننده تر است. یونایتد حاضر است 210 میلیون یورو برای جذب رونالدو هزینه کند و همچنین در ازای جذب موراتا(دیگر مهاجم رئال)، دخیا را نیز به رئال واگذار کند.

در سوی دیگر پاری سن ژرمن قصد دارد پیشنهادی 140 میلیون یورویی به رئال ارائه دهد و حقوق 30 میلیون یورو خالص در سال را نیز برای رونالدو کنار گذاشته است. چشم امید پی اس جی به ژرژ مندس، ایجنت رونالدو است که روز فینال لیگ قهرمانان ملاقات ویژه ای با ناصر الخلیفه(مدیر باشگاه فرانسوی) داشت و قول های مساعدی هم در مورد رونالدو داد.
مهدی اخوان سرپرست تیم سپاهان می گوید که ساسان انصاری در چند جلسه تمرینی این تیم با نظر کرانچار غائب بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری یکی از خریدهای پر سر و صدای طلایی پوشان بوده تا در خط حمله جایگزین مسعود حسن زاده شود که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نمی تواند در نیم فصل اول برای سپاهان به میدان برود.


مهاجم فصل گذشته فولادخوزستان علیرغم حضور در جلسه اول تمرین سپاهانی ها که روز 24 خردادماه آغاز شد، در جلسات بعدی غیبت داشته است.


مهدی اخوان سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد دلیل غیبت ساسان انصاری می گوید:« انصاری با نظر کرانچار چند روزی دور از تمرینات بوده تا استراحت کند و به امور شخصی خود رسیدگی کند. انصاری فردا ساعت 10 صبح در تمرین حاضر خواهد شد.»
انتقال رسمی سزار به صنعت نفت (عکس)

آگوستو سزار بازیکن سابق تراکتورسازی به صورت رسمی به صنعت نفت آبادان پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، آگوستو سزار هافبک سابق تراکتورسازی به تیم صنعت نفت آبادان پیوست.


این بازیکن برزیلی پیش تر مذاکرات خود را برای پیوستن به صنعت نفت نهایی کرده بود و امروز به صورت رسمی به این تیم ملحق شد.


بدن ساز سابق لیورپول به آرسنال پیوست

تیم پورت آدلاید تایید کرد که آنها با آرسنال برای انتقال درن برگس، مربی بدنسازی باشگاه به جمع توپ‌چی ها به توافق رسیده اند.

به گزارش "ورزش سه"، او که دو سال با لیورپول همکاری داشته، توسط شخص ونگر انتخاب شده است. برگس از 11 روز دیگر به جمع توپ‌چی ها اضافه خواهد شد ولی در همان ماه به استرالیا بازمی‌گردد تا برنامه تمرینی اش برای باشگاه پورت آدلاید را به پایان برساند. به علاوه اگر آدلاید به فینال AFL برسد، برگس در ماه اکتبر و نوامبر به تیمش بازخواهد گشت تا اگر برنامه ای مورد نیاز است اجرا کند.

کیت توماس، رئیس باشگاه پورت آدلاید گفت:" ما متوجه شدیم که این‌یک فرصت بزرگ برای درن است که می‌تواند زندگی‌اش را عوض کند. ولی کاری که ما توانستیم انجام دهیم این بود که با آرسنال به توافق برسیم روند انتقالی به‌درستی انجام شود و درن بتواند برنامه‌هایش را تا سال 2018 در باشگاه ما عملی کند."
فغانی قضاوت شیلی- آلمان را بر عهده گرفت

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به همراه کمک‌های خود پنجشنبه شب در جام کنفدراسیون‌ها قضاوت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان که برای قضاوت در جام کنفدراسیون‌ها در روسیه به سر می‌برد روز پنجشنبه همراه با کمک‌های خود اولین دیدارش را در این مسابقات قضاوت خواهد کرد.



دیدار تیم‌های شیلی و آلمان پنجشنبه شب از ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران در روسیه برگزار می‌شود و فغانی به همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری این دیدار را قضاوت خواهند کرد.



همچنین داور چهارم این بازی مارک گایگر از کشور آمریکا خواهد بود.
مسی ایرانی و کاسیاس اصلی در کنار هم (عکس)

بدل ایرانی لیونل مسی که این روزها در تبدیل به یکی از شناخته شده ترین بدل های شخصیت های دنیا شده است روز گذشته در مراسمی به همراه کاسیاس حضور پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا پرستش که دیگر تبدیل به چهره ای شناخته شده است روز گذشته در مراسمی در کشور کویت حاضر شد، مراسمی که وی در آن به مصاحبه ای تصویری پرداخت و نکته جالب اینکه ایگور کاسیاس، دروازه بان افسانه ای اسپانیایی ها نیز در این مصاحبه حضور داشت و در این برنامه در کنار پرستش قرار داشت.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/01206013.jpg
استقلال- منتظری؛ در انتظار امضای قرارداد نهایی

مدافع ملی پوش و تازه وارد استقلال هنوز قراردادی با این تیم امضا نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه بامداد روز جمعه خبری در مورد عقد قرارداد استقلال با پژمان منتظری منتشر شد با این حال این موضوع در حد توافق است و قراردادی بین طرفین امضا نشده است.


گفته می شود منتظری قرار است امروز قراردادش را امضا کند ولی هنوز زمان این موضوع مشخص نشده است.


منتظری بعد از این که متوجه شد باشگاه الاهلی قطر تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد، تصمیم گرفت بعد از 4 سال دوری به تیم سابقش برگردد تا در سال منتهی به جام جهانی بتواند با پیراهن استقلال جایگاه ثابت خود در تیم ملی را حفظ کند.
تابلوی سردر استادیوم تیم یوونتوس از امروز عوض شد و ورزشگاه تیم ایتالیایی از این پس "آلیانس" نامیده خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، یووه در ماه های اخیر تلاش کرده تا در برند خود تغییراتی ایجاد کند. شب گذشته فروشگاه جدید تیم یوونتوس در نزدیکی ورزشگاه افتتاح شد که در آن از آرم جدید این تیم استفاده شد. مساحت فروشگاه جدید دو برابر فروشگاه قبلی است و بازسازی آن ۲،۵ میلیون یورو هزینه داشته است.

یوونتوس آرم های قدیمی خود را از ساختمان باشگاه و استادیوم جمع آوری کرده و آرم جدید را جایگزین آن کرده است.

پیش از این ورزشگاه تیمهای دیگری نظیر بایرن مونیخ، نیس، رپیدوین، سیدنی، پالمیراس و سن پائولو نیز حق نامگذاری خود را در اختیار شرکت "آلیانس" قرار داده بودند. نام زمین تمرین یووه که قبلا وینوو بود هم به JTC تغییر کرده است.
کرملاچعب به استقلال خوزستان پیوست

مهاجم جوان پرسپولیس به‌عنوان بازیکن قرضی به مدت یک فصل راهی استقلال خوزستان شد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا کرملاچعب که فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و جزو سهمیه زیر 21 سال این تیم بود، تنها در دو بازی لیگ برابر نفت تهران و سیاه جامگان به میدان رفت ولی بعد از آنکه از تیم ملی امید خط خورد احتمال جدایی‌اش از جمع سرخ پوشان می‌رفت تا بتواند به تیم دیگری برود و با بازی‌های بیشتر دوباره ملی‌پوش شود.


این بازیکن 20 ساله که تا سال 1400 با پرسپولیس قرارداد دارد با تصمیم برانکو ایوانکوویچ قرار شد به طور قرضی راهی تیم دیگری شود که این اتفاق رخ داد و کرملاچعب تیم جدیدش را مشخص کرد.


او که سابقه بازی در نفت مسجد سلیمان را هم دارد، امشب به اهواز سفر کرد تا با استقلال خوزستان قراردادی یک ساله امضاء کند.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13