انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مایکل بی در حال مذاکره برای کارگردانی بازسازی فیلم Ambulance است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مایکل بی در حال مذاکره برای کارگردانی بازسازی فیلم Ambulance است 1

مایکل بی، کارگردان با سابقه فیلم‌های بلاک‌باستری قرار است بازسازی آمریکایی فیلم دانمارکی Ambulance را کارگردانی کند.

این کارگردان فیلم‌های بلاک‌باستری در حال مذاکره برای کارگردانی نسخه آمریکایی فیلم Ambulance (آمبولانس) است که این فیلم براساس یک فیلم روانشناختی و دلهره‌آور دانمارکی به همین نام در دست ساخت است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم از ژانویه ۲۰۲۱ (دی یا بهمن) در لس آنجلس آغاز شود. وظیفه کارگردانی فیلم اصلی آمبولانس بر عهده لوریس مان-پیترسن بوده است که این فیلم در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. نسخه اصلی فیلم Ambulance داستان یک کهنه سرباز بازگشته از افغانستان و برادرش را دنبال می‌کند که در یک دزدی از بانک نقش دارند.

بااین‌حال، این سرقت مطابق برنامه پیش نمی‌رود و برادران ناچار به گروگانگیری و دزدیدن یک آمبولانس می‌شوند. با وخیم‌تر شدن وضعیت و درحالی‌که آن‌ها در تلاش برای نجات یافتن از آن هستند، زخم‌های کهنه در روابط این دو برادر سر باز می‌زند. کریس فداک، نویسنده فیلم Chuck، وظیفه نوشتن بازسازی فیلمنامه فیلم Ambulance را بر عهده خواهد داشت. فیلم آمبولانس توسط Project X تولید خواهد شد. این استودیو، یک استودیوی فیلمسازی جدید است که با Spyglass برای ساخت فیلم Scream 5 (جیغ ۵) و با نیو لاین سینما برای ساخت فیلم The Long Walk که اقتباسی از رمان‌های استیون کینگ است، همکاری می‌کند.

مایکل بی بیشتر برای کارگردانی دو قسمت اول فیلم Bad Boys، فیلم Armageddon، سری فیلم Transformers، فیلم Pain & Gain و Six Underground شناخته می‌شود و او اخیرا وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم Songbird را بر عهده داشته است که تمرکز این فیلم روی یک همه‌گیری جهانی خواهد بود. علاوه‌بر این، مایکل بی قرار است وظیفه کارگردانی فیلم Robopocalypse را نیز بر عهده داشته باشد که در حال حاضر وضعیت این پروژه نامشخص است.