انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی 3 شاسی بلند خانوادگی و زیبا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رنو داستر

شرکت داچیا و رنو فرانسه در همکاری مشترک، یک خودروی اقتصادی به جهان معرفی کردند که جز ارزان‌ترین کراس اوورها در جهان است. سال ۲۰۱۴ اولین سالی بود که این خودرو در مدل تک دیفرانسیل وارد بازار ایران شد. ولی در حال حاضر مدل‌های دو دیفرانسیل موجود در بازار ایران مربوط به سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ می‌باشد.

مدل دو دیفرانسیل رنو داستر فضای خوب و جاداری برای کابین در نظر گرفته ولی عملکرد فنی آن و امکانات کمتر از ر رقبایش در جهان دارد. قدرت ۱۳۵ اسب بخار و ۱۹۵ نیوتن متر گشتاوری در موتور دو لیتری و چهار سیلندری آن دیده می‌شود. می‌توان گفت موقع فروش خودرو نباید انتظار فروش بالا مانند رقبای این خودرو داشته باشیم، زیرا رنو داستر چندان با استقبال ایرانیان مواجه نشد. علت این امر هم ظاهر معمولی این شاسی بلند است.

کیا اسپورتیج

خودروی شاسی بلند کیا اسپورتیج سال ۲۰۰۵ به جهان معرفی شده است و در دو نمونه دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل تولید می‌شود. این خودرو برای اولین بار سال ۲۰۱۱ وارد جاده‌های ایران شد که البته فقط مدل دو دیفرانسیل آن در ایران وجود دارد. شرکت‌های عرضه‌کننده این خودرو کرمان موتور و آسان موتور هستند و البته نوع سومی هم وجود دارد که آن واردات شخصی خودرو بدون نظارت شرکت‌های خودرویی است. البته همین خودروهای وارداتی شخصی کیا اسپورتیج از نظر امکانات تعبیه شده بر روی خودرو در وضعیت بهتری به سر می‌برند و برخی امکانات مانند سنسور جلو و گرمکن صندلی عقب دارند که در نمونه شرکتی امکانات دیده نمی‌شود.

شرکت کیا با توجه به تلاش بسیاری که برای هرچه زیباتر کردن طراحی خودرو و امکانات مناسب روی آن نموده، با استقبال علاقه‌مندان به کراس اوور در جهان مواجه شد و به همین دلیل نسخه فیس لیفت آن را هم طراحی و تولید کرد که سال ۲۰۱۷ این نسخه وارد ایران شد. در صورتی که قصد فروش خودرو کیا اسپورتیج دارید می‌توانید به راحتی به فروش خودرو اقدام کنید زیرا با توجه به تمامی محسنات این خودرو، فروش راحت و بی دردسری خواهد بود.

رنو کولیوس

در سال ۲۰۱۷ خودرو رنو کولیوس وارد جاده‌های ایران شد. این خودرو که حاصل همکاری مشترک شرکت رنو فرانسه و نیسان ژاپن می‌باشد، توانست خودروی پرفروش در سطح جهان باشد. قدرت ۱۷۱ اسب بخار و گشتاور ۲۳۳ نیوتن متر در موتور چهار سیلندر خودرو مشاهده می‌شود. همچنین از نظر سیستم کمکی راننده دارای کروز کنترل، کنترل پایداری، اتوپارک و کنترل ایستایی در سربالایی است. در زمینه روشنایی هم سعی کرده خریداران خود را راضی نگه دارد. دارا بودن دیلایت، اتولایت، چراغ چرخشی و چراغ مه شکن جلو بخشی از امکانات آن در زمینه روشنایی است.

شاسی بلند کولیوس فضای کافی برای پنج سرنشین بزرگ‌سال دارد و شرکت نگین خودرو وارد کننده آن به ایران است. همچنین فقط مدل‌های سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ از این خودرو در ایران وجود دارد. در نهایت اینکه فروش خودروی کولیوس با توجه به ۵ ستاره ایمنی مرکز استاندارد ایمنی اروپایی یورو انکپ کار سختی نخواهد بود.