انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فیلمبرداری Guardians of the Galaxy 3 احتمالا در سال ۲۰۲۱ آغاز شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلمبرداری Guardians of the Galaxy 3 احتمالا در سال ۲۰۲۱ آغاز شود 1

احتمال می‌رود که جیمز گان در سال ۲۰۲۱ فیلمبریداری فیلم سینمایی Guardians of the Galaxy Vol.3 را کلید بزند.

به‌نظر می‌رسد جیمز گان و تیمش قصد دارند تا پایان سال آینده میلادی همکاری مجدد خود را آغاز کنند تا به این ترتیب به Guardians of the Galaxy Vol.3 چهارمین فیلم مارول باشد که در آن سال جلوی دوربین خواهد رفت. این خبر به‌دنبال تحلیل رسانه Hollywood Reporter از برنامه‌های آینده مارول به‌دست رسیده است، همان تحلیلی که نتیجه‌اش انتشار خبر آغاز فیلم‌برداری فیلم پلنگ سیاه ۲ در ماه ژوئیه بود.
طبق تحلیل مذکور، فیلم‌برداری نگهبانان کهکشان ۳ تا اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز نخواهد شد. ساخت فیلم سینمایی Thor: Love and Thunder در سال ۲۰۲۱ شروع می‌شود و آغاز فیلم‌برداری آن برای ژانویه (دی/بهمن ماه) برنامه‌ریزی شده است. تولید فیلم‌های Black Panther 2 و Ant-Man 3 نیز پیش از آغاز فیلم‌برداری نگهبانان کهکشان ۳ کلید خواهد خورد.
مارول در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری فیلم‌های Spider-Man 3 و Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای پرده سینما است و سریال Ms. Marvel را نیز برای شبکه دیزنی پلاس می‌سازد. این شبکه فیلم‌برداری فیلم‌های Hawkeye و She-Hulk و Moon Knight را در دستور کار دارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلمبرداری Guardians of the Galaxy 3 احتمالا در سال ۲۰۲۱ آغاز شود 1

جیمز گان، کارگردان نگهبانان کهکشان ۳ پیش از این اعلام کرده بود که پس از اتمامِ کامل کارش با فیلم The Suicide Squad به سراغ ساخت نگهبانان کهکشان جدید می‌رود. هرچند جیمز گان پیش از این اعلام کرده است که مراحل اصلی تدوین The Suicide Squad به پایان رسیده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد او فیلم‌برداری نگهبانان کهکشان ۳ را پیش از آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) که The Sucide Squad اکران می‌شود، آغاز نخواهد کرد.
جیمز گان، این کارگردان پرطرفدار در حال حاضر مشغول پیش تولید سریال Peacemaker برای HBO Max است. انتظار می‌رود او به‌زودی فیلم‌برداری این اسپین‌آف از فیلم The Suicide Squad را در ونکوور آغاز کند. سریال مذکور با بازی جان سینا ساخته خواهد شد. پیس‌میکر یکی از شخصیت‌های فیلم موردانتظار The Suicde Squad است و در سریال مذکور ریشه‌های این استاد کار با اسلحه مورد کاوش قرار خواهند گرفت. شبکه HBO Max دستور ساخت هشت قسمت را برای این سریال اکشن-ماجراجویانه-کمدی صادر کرده است.
جان سینا که در فیلم The Suicide Squad نقش پیس‌میکر را ایفا می‌کند، در سریال Peacemaker نیز ایفای نقش این شخصیت را برعهده خواهد داشت/ نویسندگی تمام هشت قسمت سریال برعهده جیمز گان خواهد بود و این چهره چندین قسمتِ سریال از جمله قسمت اول آن را کارگردانی خواهد کرد. جیمز گان و پیتر سافران، تهیه‌کننده فیلم The Suicide Squad با همکاری جان سینا تهیه‌کننده‌های اجرایی سریال خواهند بود. شرکت‌ Troll Court Entertainment که متعلق به جیمز گان است، به‌همراه شرکت Safran Company و همکاری بخش تلویزیون شرکت برادران وارنر تهیه سریال Peacmaker را برعهده خواهند داشت. تولید این سریال پیش از آنکه جیمز گان کار روی نگهبانان کهکشان ۳ را آغاز کند، در ابتدای سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. تاریخ اکران فیلم سینمایی نگهبانان کهکشان ۳ نیز تاکنون اعلام نشده است.