انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اولین تریلر فیلم The Suicide Squad احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولین تریلر فیلم The Suicide Squad احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد 1

برادران وارنر اعلام کرد که فیلم The Suicide Squad در CCXP Worlds دارای پنل خواهد بود و همچنین به طرفداران وعده داد که منتظر اخبار هیجان‌انگیزی باشند.

ماه شهریور امسال بود که در DC FanDome شاهد انتشار اولین ویدیو از پشت صحنه فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) به‌همراه یک تریلر با محوریت شخصیت‌های آن بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی این فیلم ممکن است به‌زودی منتشر شود. به‌تازگی جیمز گان، کارگردان قسمت جدید فیلم Suicide Squad با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود از برگزاری پنل این فیلم در CCXP Worlds خبر داد که این پنل در روز یکشنبه، ۶ دسامبر (۱۶ آذر) در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری به‌جز تایید حضور بازیگران و عوامل فیلم در دسترس نیست.
بااین‌حال، بسیاری اعتقاد دارد که در این پنل قرار است اولین تریلر فیلم The Suicide Squad منتشر شود که این موضوع هنوز رسما تایید نشده، اما باتوجه‌به وعده سال گذشته گان، می‌توان انتظار تحقق این موضوع را در کامیک کان برزیل داشت. علاوه‌براین، شبکه HBO Max در مهر امسال اعلام کرد در حال همکاری با جیمز گان و DC برای ساخت یک سریال پیش درآمد براساس این فیلم و شخصیت پیس‌میکر (Peacemaker) با بازی جان سینا است. پس از این سریال که تولید آن به‌زودی آغاز خواهد شد، جیمز گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهشان نسخه ۳) به دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت.
مارگو رابی، ادریس البا، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، استیو ایجی، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، مایکل روکر، میلینگ ان‌جی، آلیس براگا، پیتر کاپالدی، پیت دیویدسون، تایکا وایتیتی، سیلوستر استالونه، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، استورم رید و خوان دیه‌گو بوتو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جیمز گان بوده است.
فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.