انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: طرفداران سریال Daredevil خواستار احیای سریال توسط مارول استودیو هستند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طرفداران سریال Daredevil خواستار احیای سریال توسط مارول استودیو هستند 1


مارول از روز گذشته دوباره رسما حقوق شخصیت دردویل را از نتفلیکس باز پس گرفته و حالا طرفداران تلاش خود برای احیای سریال Daredevil را افزایش داده‌اند.

همان‌طور که می‌دانیم، نتفلیکس حقوق ساخت فیلم و سریال براساس شخصیت دردویل را بر عهده داشت و حالا روز گذشته این موضوع رسما به پایان رسید. این موضوع بدان معنا است که سرانجام حقوق شخصیت دردویل در اختیار مارول استودیو خواهد بود تا این استودیو بتواند براساس آن فیلم یا سریال تولید و منتشر کند. سریال Daredevil در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ (۹ آذر ۱۳۹۷) توسط نتفلیکس لغو شد. طبق قراردادی که بین مارول و نتفلیکس امضا شده بود، مارول استودیو نمی‌توانست تا دو سال پس از انقضا قرارداد فیلم یا سریالی براساس این ابرقهرمان محبوب یا شخصیت‌های دیگر مثل جسیکا جونز، لوک کیج، آیرون فست و پانیشر تولید و منتشر کند.
حالا طرفداران طرفداران در تلاش هستند تا سریال Daredevil توسط مارول استودیو احیا و برای فصل چهارم تمدید شود و همچنین در تلاش هستند تا اطمینان حاصل پیدا کنند که در هر پروژه مرتبط با دردویل در دنیای سینمایی مارول، چارلی کاکس نقش مت مورداک را دوباره بازی کند. این کمپین با هشتگ SaveDaredevil در توییتر از شب گذشته آغاز شده است. آن‌ها از طرفداران می‌خواهند که از این طریق دلیل احیا و بازگشت دردویل توسط مارول استودیو را بازگو کنند و باعث جلب توجه آن‌ها شوند. هدف این کمپین جلب توجه دیزنی، مارول استودیو و شخص کوین فایگی است.
چارلی کاکس، وینسنت دن آفریو، دبورا آن ول، الدن هنسون، جوآن ولی، ایمی راتبرگ، جفری کانتور، جی علی و ویلسون بتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور داشته و به ایفای نقش پرداختند. در مجموع سریال دردویل در ۳۹ قسمت تولید و در طول سه فصل از نتفلیکس منتشر شد که توانسته بود نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند. مارول استودیو نیز در حال ساخت سریال‌هایی برای دیزنی پلاس است که از جمله آن می‌توان به سریال WandaVision، سریال The Falcon and The Winter Soldier و سریال Loki اشاره کرد.