انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیتر دینکلیج در بازسازی فیلم Toxic Avenger نقش آفرینی خواهد کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیتر دینکلیج در بازسازی فیلم Toxic Avenger نقش آفرینی خواهد کرد 1

پیتر دینکلیج در ادامه روند حضور خود در پروژه‌های بزرگ سینمایی پس از پایان سریال بازی تاج و تخت، اینبار در پروژه بازسازی فیلم کمدی ترسناک The Toxic Avenger از شرکت لجندری پیکچرز نقش آفرینی خواهد کرد.

فیلم موفق و اکشن-کمدی شرکت تروما اینترتینمنت (Troma Entertainment)، با بودجه‌ی پایین ۵۰۰ هزار دلاری خود در سال ۱۹۸۴ توانست بازخوردهای مناسبی را از مخاطبان خود دریافت کند. مضامین کمدی و ژانر ابرقهرمانی این اثر را می‌توان در فیلم‌های مدرنی مانند Deadpool مشاهده کرد.
فیلم، ماجرای شخصیتی به نام ملوین فرد (با بازی مارک ترگل) را روایت می‌کرد؛ مستخدم یک باشگاه ورزشی که یک روز بعد از اذیت شدن توسط چند نفر، از پنجره ساختمان به بیرون پرتاب می‌شود و درون مخزنی از ضایعات سمی سقوط می‌کند. بعد از آن ظاهر ملوین تغییر پیدا می‌کند و تبدیل به موجود کریه‌المنظری می‌شود که علاوه‌بر تغییر ظاهری، قدرت‌های ویژه‌ای هم پیدا می‌کند. ملوین (که بعدها لقب Toxie به او داده می‌شود) با به‌دست آوردن قدرت زیاد بعد از این جهش، تصمیم می‌گیرد نه‌تنها از آن افراد انتقام بگیرد، بلکه به سراغ مبارزه با سایر خرابکاران و افراد فاسد هم برود.لوید کافمن و مایکل هرز از شرکت تروما به‌عنوان تهیه کنندگان این پروژه حضور خواهند داشت.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیتر دینکلیج در بازسازی فیلم Toxic Avenger نقش آفرینی خواهد کرد 1

فیلم The Toxic Avenger بعد از یک اکران طولانی مدت به‌عنوان فیلم نیمه شب سینماهای نیویورک سیتی، به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده و سازندگان را مجاب کرد تا دنباله‌های این فیلم را تحت عناوین The Toxic Avenger Part II و The Toxic Avenger Part III: The Last Temptation of Toxie و Citizen Toxie: The Toxic Avenger IV تولید کنند. حتی بعدها یک نمایشنامه موزیکال، یک سریال تلویزیونی برای کودکان و یک مجموعه‌ی کمیک در مارول نیز از این اثر اقتباس شد.
پیتر دینکلیج در سال‌های اخیر و با نقش آفرینی به‌عنوان شخصیت تیریون لنیستر در سریال Game of Thrones، موفق شده تا چهره جذاب و با پرستیژی از خود به نمایش بگذارد. نقشی که جوایز متعددی را در جشنواره‌های امی برای او به‌دنبال داشت. او در ادامه و بعد از پایان این سریال پرمخاطب نیز با حضور در پروژه‌های بزرگی همچون Marvel’s Avengers: Infinity War و X-Men: Days of Future Past به حضور پررنگ خود در سینمای هالیوود ادامه داده و فیلم جدید او به نام I Care A lot نیز اخیراً در فستیوال فیلم تورنتو به نمایش گذاشته شد.
میکن بلیر، کارگردان نسخه بازسازی شده‌ی فیلم تاکسیک اونجر فعالیت خود در حوزه کارگردانی را با فیلم تحسین شده‌ی I Don’t Feel at Home in This World Anymore از نتفلیکس آغاز کرد. این فیلم در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه گرند ژوری فستیوال فیلم ساندنس شد.