انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند 1

پس از اینکه دیزنی پلاس از ساخت سریال Willow خبر داد، حالا حضور سه بازیگر جدید در این سریال تایید و اعلام شده است.

ماه مهر امسال بود که سرانجام ساخت سریال Willow (ویلوو) تایید شد که این سریال فانتزی قرار است از دیزنی پلاس منتشر شود. این سریال درواقع دنباله فیلم آن است که این فیلم در سال ۱۹۸۸ به‌کارگردانی ران هاوارد و براساس داستانی از جرج لوکاس تولید و منتشر شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در سریال Willow تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، الی بمبر، کیلی اسپینی و ارین کلیمن، سه بازیگری هستند که قرار است در سریال فانتزی ویلوو حضور داشته و به ایفای نقش بپردازند. بمبر نقش داو، اسپینی نقش کیت و کلیمن نقش جید را در سریال Willow بر عهده دارند.
بااین‌حال، اطلاعات خیلی زیادی از اتفاقات و داستان سریال Willow در دسترس نیست. بمبر برای بازی در آثاری چون فیلم Nocturnal Animals، فیلم Pride and Prejudice and Zombies، فیلم The Nutcracker and the Four Realms و سریال Les Misérables شناخته می‌شود. همچنین شاهد حضور اسپینی در آثاری چون فیلم Pacific Rim: Uprising، فیلم Bad Times at the El Royale، فیلم The Craft: Legacy و سریال Devs بودیم. کلیمن هم در آثاری چون فیلم Solo: A Star Wars Story، سریال بینوایان و فیلم The Green Knight به ایفای نقش پرداخته است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند 1

اتفاقات سریال Willow قرار است چندین سال پس از حوادث فیلم اصلی جریان داشته باشد که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت وارویک دیویس در نقش «ویلو آفگود» نیز باشیم. جاناتان کاسدان، نویسنده فیلمنامه فیلم Solo: A Star Wars Story، به‌عنوان شورانر و نویسنده در سریال Willow حضور دارد و وندی مریکل، تهیه‌کننده سریال Arrow، به‌عنوان دستیار شورانر به او کمک خواهد کرد. جان ام. چو، کارگردان فیلم Crazy Rich Asians و فیلم In the Heights، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت (آزمایشی) سریال Willow را بر عهده گرفته و به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این سریال حضور خواهد داشت.
وارویک دیویس، وال کیلمر، جوآن ولی، جین مارش، بیلی بارتی و پاتریشیا هیز، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Willow حضور داشته و به ایفای نقش پرداختند که این فیلم فانتزی در مجموع ۱۳۷.۶ میلیون دلار در گیشه فروش کرده بود. از سال ۲۰۰۵ صحبت در مورد ساخت دنباله فیلم Willow نیز شنیده‌ می‌شد و حتی سال گذشته هاوارد از ساخت سریال آن برای دیزنی پلاس خبر داده بود. درنهایت دیزنی پلاس در همکاری با لوکاس فیلم ساخت سریال آن را تایید کرد.
سلام...یه سوال.سریال ارباب حلقه ها رو نمیدونید کی میاد؟یازیگراش کین؟همونایی که تو سینماییش بودن؟