انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نسل جدید تویوتا لندکروز ۲۰۲۱
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لندکروز یک از خودروهای معروف و پرسروصدا تویوتا است که همیشه موردتوجه منتقدان بوده است و طرفداران خود را در دنیا داشته است. نسل بعدی این خودرو محبوب بر اساس خبرها در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد.

تویوتا نسل جدید این خودرو را روی فریم جدید F1 توسعه داده نداده است و قرار است تغییر اساسی در این خودرو رخ دهد. البته این خودرو معماری نسل فعلی را حفظ خواهد کرد. بر اساس خبرها این خودرو از پیشرانه و سیستم تعلیق بهبودیافتهٔ جدیدی بهره خواهد برد.

نسل جدید تویوتا لندکروز ۲۰۲۱ 1

نسل جدید لندکروز از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۴ لیتری توربو به همراه واحدی هیبریدی استفاده خواهد کرد و البته یک پیشرانه ۳.۳ لیتری توربودیزل نیز در دسترس خواهد بود که باتوجه‌به خبرها قرار نیست در همهٔ بازارها ارائه شود.

آنچه که در خبرها آمده نشان می‌دهد که این خودرو قرار است به‌صورت انحصاری در آمریکا با گنجایش ۵ نفر عرضه شود. بر اساس همین قیمت لندکروز جدید کمتر از بهای ۸۵۵۱۵ دلاری نسل فعلی خواهد بود. حتی گفته شده احتمال تولید نسخه خشن لندکروز با پیشوند GR هم وجود دارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/url]
نسل جدید تویوتا لندکروز ۲۰۲۱ 1
[url=/]

هم‌چنین احتمال دارد مدل ۲۰۲۱ لندکروز آخرین مدل نسل فعلی این خودرو در آمریکا باشد و بر اساس همین انتظار می‌رود فروش آن از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ و به‌عنوان مدل سال ۲۰۲۲ شروع شود.

در بازار فعلی لندکروز و لکسس LX اساس یک خودرو با طراحی و استایل متفاوت هستند اما به نظر می‌رسد که در آینده این روند ادامه نیابد. لکسس LQ قرار است پرچم‌دار جدید تویوتا باشد و بیش از آن که خودرویی آفرود باشد روی اشرافیت و لوکس بودن تمرکز خواهد داشت.