انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گلکسی ای ۳۲ احتمالا ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گلکسی ای ۳۲ احتمالا ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود 1

بر اساس شایعات، گلکسی اس ۳۲ که به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۸۰ مجهز می‌شود، ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود.




شرکت‌های سازنده موبایل سعی می‌کنند هرچه سریع‌تر گوشی‌ 5G ارزان‌قیمتی راهی بازار کنند و اسنپ‌دراگون ۴۸۰ ارزان‌ترین تراشه‌ای است که از 5G پشتیبانی می‌کند و برای گوشی‌های ارزان‌قیمت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سامسونگ از جمله شرکت‌‌هایی است که قصد دارد گوشی 5G ارزان‌قیمت راهی بازار کند. براساس شایعات،گلکسی ای ۳۲ ارزان‌ترین محصول این شرکت در حوزه گوشی‌ 5G خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۸۰ مجهز خواهد بود.





به گزارش گلکسی اس ۳۲ که از 5G پشتیبانی می‌کند در رنگ‌های مختلف راهی بازار خواهد شد. ظاهر این گوشی شباهت زیادی به ال‌جی ولوت دارد که سال گذشته راهی بازار شد؛ اما در پشت گوشی خبری از حالت جزیره‌ای برای قرار گرفتن دوربین‌ها نیست و تنها دوربین‌های پشت به همراه فلش LED دیده می‌شوند.



انتظار می‌رود دوربین اصلی گلکسی اس ۳۲ حسگر ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشد و یک حسگر اولتراواید، یک حسگر ماکرو و یک حسگر تشخیص عمق در آن به کار برود. با توجه به تصویر، صفحه‌نمایش این گوشی ۶٫۵ اینچی است و حسگر اثر انگشت آن روی لبه کناری قرار دارد. این تلفن همراه هوشمند احتمالا ۴ گیگابایت رم خواهد داشت و در مدل‌هایی با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت رم راهی بازار خواهد ‌شد.



انتظار می‌رود گلکسی اس ۳۲  یک مدل 4G هم داشته باشد. هنوز نمی‌دانیم این گوشی کی راهی بازار می‌شود؛ اما احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۱ شاهد معرفی آن خواهیم بود.




گلکسی ای ۳۲ احتمالا ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود 1




گلکسی ای ۳۲ احتمالا ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود 1