انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قابلیت زوم 200 برابری و نمایشگر 120 هرتزی به هوآوی P50 می‌آید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هوآوی با معرفی P30 پرو آستانه قابلیت‌های زوم دوربین تلفن‌های هوشمند را درنوردید و با معرفی فناوری جدیدی موسوم به زوم پریسکوپ از تمامی رقبا جلو افتاد. زوم پریسکوپ به گوشی این شرکت اجازه می‌داد تا نسبت به لنزهای زوم اپتیکال معمولی زوم بیشتری را فراهم کند. از این رو، P30 پرو به اولین موبایلی تبدیل شد که زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری داشت. این قابلیت امکان تصویربرداری از هر چیزی، حتی ماه، را در اختیار کاربر قرار می‌داد.

این غول فناوری چینی در P40 پرو پلاس دوربین پریسکوپ خود را بهینه‌سازی کرد و امکان زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری را برای آن فراهم ساخت. حالا در سال ۲۰۲۱، هوآوی مشغول کار روی سری P50 است و انتظار داریم که قابلیت‌های جدیدی را در زمینه دوربین روی آن ببینیم.
بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده در ویبو، مدل رده بالای سری P50 از زوم اپتیکال ۲۰ برابری و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری بهره خواهد برد. منبع این گزارش می‌گوید زوم ۲۰۰ برابری هوآوی با نام Binocular Zoom معرفی خواهد شد. قابلیت زوم ۲۰۰ برابری تاکنون در هیچ تلفن هوشمند دیگری ارائه نشده است. هوآوی هنوز چیزی را پیرامون مشخصات این دستگاه تایید نکرده، اما از آن‌جایی که راجع به هوآوی حرف می‌زنیم، هیچ چیزی در زمینه دوربین غیرممکن نیست.
هوآوی P40 که در سال ۲۰۲۰ به بازار آمد اولین موبایل این شرکت بود که از نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کرد. در ادامه میت 40 هم به همین قابلیت مجهز شد. این شرکت گفته بود که هر دو دستگاه قابلیت استفاده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را دارند، ولی برای مدیریت مصرف باتری دسترسی آن‌ها به این نرخ نوسازی بالاتر محدود شده است.
هوآوی دسامبر ۲۰۲۰ موبایل نووا ۸ پرو را با نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد معرفی کرد که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داشت. منبع گزارش امروز می‌گوید P50 هم از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند که با این توصیفات دیگر چندان عجیب نیست. ولی باید منتظر گزارش‌های بیشتری باشیم تا ببینیم دقیقا چه چیزی مدنظر هوآوی است.
قابلیت زوم 200 برابری و نمایشگر 120 هرتزی به هوآوی P50 می‌آید 1