انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ساخت سریع ترین اتوبوس مدرسه در جهان؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش CarXR.com : پل استندر۴۳ ساله وتیمش ایندی بویز (Indy Boys Inc) در براونسبورگ در ایالت ایندیانا پلیس در آمریکا یک موتور جت جنگنده ی فانتوم را بر روی یک اتوبوس زرد مدرسه قرار دادند که باعث شد تا سرعت آن به ۵۹۰ کیلومتر بر ساعت برسد.



مردم نمی توانستند آنچه را که با چشم می بینند باور کنند زمانی که۲۴ متر شعله های آتش و ابری از دود غلیظ رامی دیدند حال آنکه در حدود۱۵۰ گالن سوخت هواپیمایی مصرف می شد تا دریک چهارم مسیر، سرعت بر روی آسفالت به ۵۶۳ کیلومتر بر ساعت برسد.
 ساخت سریع ترین اتوبوس مدرسه در جهان؟ 1
استندر در مصاحبه با تلگراف انگلستان ، توضیح داد که انگیزه او از ساخت سریعترین اتوبوس مدرسه ی جهان بیانیه ای بر علیه مصرف مواد مخدر در خیابان است.



آقای استندر ۴۳ ساله، گفت : “من سریعترین اتوبوس مدرسه در جهان را به دو دلیل ساخته ام :اول برای سرگرمی مردم است چون درباره ی اتوبوس جتی صحبت می کنندو دوم اینکه بچه ها را از مصرف مواد مخدر منع کنم،جت ها خیلی داغ هستند ولی موارد مخدر نه !”



من سریعترین اتوبوس مدرسه ی جهان را خودم ساختم. هیچ راهی وجود ندارد تا یک اتوبوس بتواند در این سرعتی که من آن را به وجودآوردم ، بماند. ما آن را درمدارس نمایش دادیم و تلاش کردیم تا به آنها نشان دهیم که زندگی بیشتر از نشستن در پای کامپیوتر است.



سازندگان اتوبوس در تو ضیح قابلیت رساندن سرعت به بیشتر از ۵۹۰ کیلومتر در ساعت، آن را به عنوان هواپیمای اتوبوسی ، با ۴۲۰۰۰ اسب بخارتوصیف می کنند که۱۵۰ گالن سوخت را در یک چهارم مسیر می سوزاند تا حرکتی تماشایی و حیرت انگیز با بر جا گذاشتن یک دنباله ی ۲۴ متری از شعله های آتش داشته باشد.



آقای استندر مکانیک ماهر و خود آموخته ای است و می گوید که اوبه ساختن چیزهایی که سریع حرکت می کنند علاقمند است.او گفت که من تنها یک اتوبوس مدرسه ی قدیمی خریدم و فقط ۵% از قسمتهای اصلی را داشتم.در واقع بسیاری ازقسمتهای دیگر دست ساز هستند وانواعی نیز از فلزات مورد استفاده یک هواپیما بود.



هنوز هم اتوبوس های زیادی رها می شوند که قطعات کوچکی در جلوی آنهاست و البته دستگیره و درها کامل هستند.



“من در مزرعه بزرگ شدم و به شما این حقیقت را می گویم که همیشه می خواستم خودم چیزها را یاد بگیرم و مدرسه را زیاد دوست نداشتم.” من حدس می زنم این یک تلافی است برای همه آن روزهایی که آهسته به مدرسه می رفتم و حالا هر طور که بخواهم می روم.