انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حرف‌های عجیب دستیار زیدان پس از شکست رئال
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در دیداری بحث برانگیز و در حالی که از دقیقه 8، ده نفره شده بود، برابر لوانته تن به شکست خانگی 1-2 داد. مارکو آسنسیو پس از اخراج ادر میلیتائو برای رئال گلزنی کرد ولی لوانته در ادامه توانست دو گل بزند و برنده شود. این هشتمین شکست فصل رئال در همه رقابت ها بود. رئال حالا با دو بازی بیشتر، هفت امتیاز از اتلتیکوی صدرنشین فاصله دارد.

در این بازی زین الدین زیدان به دلیل ابتلا به کرونا غایب بود و داوید بتونی دستیار او همچون بازی با آلاوس، هدایت رئال را برعهده داشت.
بتونی در پایان بازی گفت:« شکست دردناکی بود به خصوص که از دقایق ابتدایی ده نفره بودیم. یک گل پیش افتادیم ولی گل تساوی لوانته روحیه تیمی را پایین آورد. نیمه دوم را خوب شروع کردیم ولی گل دومی که زدند تقریبا کار را تمام کرد. شکست بدی بود ولی به تیم افتخار می کنم چون تا ثانیه پایانی تلاش کردند تا مانع شکست شوند.»

داوری و وی ای آر:« در مورد داوری حرف نمی زنم.»

اشتباهات:« خیلی زود ده نفره شدیم و اینگونه کار دشوار می شود. با وجود اشتباهات، تیم، شخصیتش را نشان داد. نتوانستیم برنده شویم و همین.»


خداحافظی با لالیگا:« هواداران به این تیم امید داشته باشند. 82 دقیقه 10 نفره کار کردیم ولی پاپس نکشیدیم. می دانم خیلی از دوست داران رئال مثل من فکر می کنند.»

تعویض بنزما و ورود ماریانو در دقایق پایانی:« بنزما بیرون آمد تا ماریانو وارد زمین شود. برای تعویض نگاه نمی کنیم که بازیکن بهترین گلزن تیم است. ماریانو روی توپ های هوایی مسلط است و تازه نفس و جنگجو بود.»

عدم تعویض و ورود مدافع پس از اخراج میلیتائو:« قصد داشتم ویکتور شوست را وارد زمین کنم ولی کمی بعد و پس از صحبت با زیدان منصرف شدم. در نهایت تصمیم بر این شد که کاسیمیرو به قلب دفاع برود. نمی خواستیم یک هافبک کم کنیم و یک مدافع به زمین بیاید. مشکل از شوست نبود.»