انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کروس توپ را با دست روی سر شما می گذارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کروس توپ را با دست روی سر شما می گذارد 1
تک گل برتری رئال در بازی امشب برابر وایادولید را کاسیمیرو روی سانتر دقیق تونی کروس به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با توجه به شکست خانگی امروز اتلتیکو برابر لوانته به خوبی می دانست که در صورت برتری بر وایادولید، فاصله با صدر را به سه امتیاز کاهش خواهد داد و حتی غیبت 9 بازیکن این تیم هم تاثیرگذار نبود. کهکشانی ها با گل سه امتیازی کاسیمیرو برنده به خانه باز خواهند گشت و حالا با روحیه خود را مهیای بازی با آتالانتا می کنند.
کروس توپ را با دست روی سر شما می گذارد 1
کاسیمیرو که امشب با ضربه سر رئال را پیروز میدان کرد، در پایان بازی گفت:« می دانیم که هر بازی چه اهمیتی دارد. امشب تیبو کورتوا با مهارهایش ما را در بازی نگاه داشت و اجازه داد شانس های پیروزی مان را حفظ کنیم اما نمی توان تنها از یک بازیکن صحبت کرد. این یک پیروزی تیمی بود و همه خوشحالیم.»

کروس توپ را با دست روی سر شما می گذارد 1

ستاره برزیلی ادامه داد:« غایبان مهمی داشتیم و امیدوارم هر چه زودتر مهیای بازی ها شوند ولی ما نشان دادیم که چه مجموعه خوب و باکیفیتی هستیم. گلزنی؟ همیشه سعی می کنم درون محوطه جریمه حاضر باشم تا اگر شانسی نصیبم شد، گل بزنم.

سانترهای تونی کروس هم عالی هستند و پس از اینکه دو موقعیت قبلی را از دست داده بودم، این یکی را باید گل می کردم. تونی توپ را انگار با دست روی سر شما می گذارد. در هر صورت این بازی تمام شد و از حالا به آتالانتا فکر خواهیم کرد.»