انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بهترین لاستیک خودرو ایرانی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بهترین لاستیک خودرو ایرانی 1
بهترین برند لاستیک ایرانی چیست؟
چرا لاستیک‌های ایرانی از قیمت کمتری برخوردارند؟ آیا دوام لاستیک‌های ایرانی مورد تایید است؟ چه لاستیکی بخریم؟

در صورتی که لاستیک‌های سالم داشته باشیم می‌توانیم رانندگی بهتر و راحت‌تر، صدای کمتر و کارایی بهتر، پیمایش بهتر مسافت را تجربه کنیم.

ممکن است امروز موعد دوسال استفاده از لاستیک هایتان به پایان رسیده باشد و حالا شما ندانید که چه لاستیکی را از چه برندی تهیه کنید. حتی ممکن است بین انتخاب لاستیک ایرانی و خارجی تردید داشته باشید اما این را بدانید که لاستیک های ایرانی رقیب مناسبی برای لاستیک های خارجی هستند. به تعبیری می توان گفت که لاستیک های ایرانی می توانند به راحتی گوی سبقت را از رقبای چینی و هندی بربایند.

بهترین لاستیک خودرو ایرانی
لاستیک‌های ایرانی از نظر کیفیتی به گونه ا‌ی هستند که می‌توانند رقبای چینی و هندی خود را شکست بدهند، اما این لاستیک‌ها را نمی‌توان با مدل‌های اروپایی و کره ا‌ی مقایسه کرد؛ وزن به عنوان یکی از مشخص‌های اصلی خرید در لاستیک‌های اروپایی بسیار کم می‌باشد به همین دلیل مشتریان زیادی ترجیح می‌دهند از این لاستیک‌ها استفاده کنند.

پر فروش‌ترین لاستیک‌های ایرانی
لاستیک‌های ایرانی در برند‌های مختلفی تولید می‌شوند که می‌توانیم به بهترین آن‌ها اشاره کنیم:

بارز
کویر تایر
یزد تایر
دنا
ایران تایر
به عقیده برخی از فروشندگان لاستیک، لاستیک‌های چینی گزینه‌ی مناسب برای خرید نیستند، زیرا با وجود نرمی که دارند بعد از مدتی خشک می‌شوند و به همین جهت از کیفیت آن‌ها کم می‌شود. لاستیک‌های اروپایی و کره‌ی می‌توانند گزینه‌ی مناسب برای خرید باشند. البته دقت داشته باشید برای خودروی مانند پراید لاستیک ایرانی عالی مانند بارز در بازار ایران وجود دارد.

شرکت‌های تولید کننده لاستیک در ایران کدام‌ها هستند ؟
لاستیک بارز

لاستیک بارز به عنوان اولین کارخانه تایرسازی کشور می‌باشد و همچنین به عنوان بزرگترین تایرسازی ایرانی به شمار می‌آید. این لاستیک‌ها به دلیل کیفیت بالا و همچنین تکنولوژی پیشرفته‌ی که دارند به عنوان بهترین تایر‌های ایرانی بین مشتریان معرفی شده اند. یکی از راهبر‌های بارز همکاری با خودرو سازان بزرگ ایران مانند ساپیا و ایران خودرو بوده است.

کویر تایر

کویر تایر پس از ۲۰ سال فعالیت در حوزه تولید تایر، یکی از خوش نام‌ترین شرکت‌های تولید کننده لاستیک خودرو در ایران است، براساس تحقیقات انجام شده توسط زوم تک این شرکت به عنوان نرم‌ترین و بهترین تولید کننده تایر برای خودرو‌های خارجی در بین خریداران و فروشندگان لاستیک خودرو نام گرفته است.

یزد تایر

یزد تایر هم از دیگر فعالان در صنعت تایر در ایران است، این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ از استان یزد آغاز کرده است، این شرکت هم به دلیل تولید نرم‌ترین و بهترین تایر برای خودرو‌های خارجی از محبوبیت خاصی در بین مشتریان و فروشندگان برخوردار است.

لاستیک دنا

شرکت دنا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده تایر در ایران است، این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۵۵ در شهر شیراز آغاز کرده است، دنا تایر به دلیل تولید تایر‌های محور‌های عقب و جلوی کامیون‌های نسل قدیم از شهرت بالایی در بین رانندگان کامیون‌های قدیمی است. این شرکت قبل از انقلاب با همکاری یک شرکت ژاپنی به نام شرکت بریجستون ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد که پس از انقلاب تغییر نام داد.

ایران تایر

ایران تایر هم جزو قدیمی‌ترین تولید کنندگان تولید لاستیک و تایر خودرو است، این شرکت از قدیمی‌ترین‌های این حوزه است و فعالیت خودرا از سال ۱۳۴۴ فعالیت خود را آغاز کرده است، این شرکت تحت لیسانس یک شرکت اکوادوری بنام ماتادور فعالیت خود را قبل از انقلاب آغاز کرده است و در طول دهه‌های مختلف در حوزه تولید رادیال سیمی سواری، نیمه سنگین، کامیونی و کشاورزی شهرت داشته است.

بهترین لاستیک خودرو ایرانی
گلدستون

گلدستون که با نام رسمی گروه صنعتی آرتاویل تایر فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ از استان اردبیل آغاز کرده است، یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده لاستیک خودرو در ایران به شمار می‌رود، این شرکت هم از خوش نام‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه لاستیک خودرو است. علاوه بر موضوعات اشاره شده تولیدات این شرکت از نظر قیمتی هم مورد توجه مشتریان قرار می گیرد با توجه به بررسی شرکت‌های رقیب در ایران قیمت‌های ارائه شده برای محصولات گلدستون هم از قیمت مناسبی برخوردار هستند. حوزه تخصصی فعالیت این شرکت هم تولید مدل‌های مختلف لاستیک بایاس وانتی، سنگین و کشاورزی و رادیال سواری حایگاهی است.

بهترین لاستیک خودرو ایرانی
سایز لاستیک ماشین شما
۱۶۵.۶۵.۱۳ پراید
۱۷۵.۷۰.۱۳ لاستیک پهن پراید
۱۸۵.۶۰.۱۳ لاستیک پهن پراید
۱۵۵.۶۵.۱۳ ماتیز. MVM ۱۱۰،
۱۸۵.۶۵.۱۴ پژو ۴۰۵. پرشیا.۲۰۶،
۱۸۵.۷۰.۱۴ تویوتا کورولا
۱۸۵.۶۰.۱۴ فولکس گل. در صورت نبودن این سایز میتوانید از ۱۸۵.۶۵.۱۴. استفاده کنید
۱۹۵.۷۰.۱۴ ون. تویوتا کورولا
۲۰۵.۶۰.۱۴ لاستیک پهن پژو ۴۰۵. پرشیا. ۲۰۶. مزدا ۳۲۳.
۲۰۵.۶۵.۱۴ لاستیک پهن پرشیا
۲۰۵.۷۰.۱۴ لاستیک پهن ون. مزدا وانت
۲۰۵.۷۵.۱۴ لاستیک پهن مزدا وانت. ون
۲۱۵.۷۵.۱۴ لاستیک پهن مزدا وانت
۱۸۵.۶۵.۱۵ فابریک سمند. زانتیا. ال ۹۰،
۱۸۵.۶۰.۱۵ تویوتا یاریس
۲۰۵.۵۵.۱۵ لاستیک پهن برای MVM ۵۳۰i
۱۹۵.۵۵.۱۵ MVM ۵۳۰i
۱۹۵.۶۰.۱۵ جنتو
۱۹۵.۶۵.۱۵ لاستیک پهن ال ۹۰. سمند. زانتیا
۲۰۵.۶۰.۱۵ لاستیک پهن ال ۹۰. سمند
۲۰۵.۶۵.۱۵ تویوتا ۲۰۰۶ (گرند)
۲۰۵.۵۵.۱۶ مگان. مزدا ۳،
۲۱۵.۵۵.۱۶ ماکسیما
۲۲۵.۵۵.۱۶ بنز. لاستیک پهن ماکسیما
۲۳۵.۶۰.۱۶ اسپورتیج
۲۱۵.۶۵.۱۶ ام وی ام X۳۳،
۲۱۵.۴۵.۱۷ کیا موتور (سراتو). لاستیک اسپرت ۱۷،
۲۱۵.۵۰.۱۷ کیا موتور (اپتیما)
۲۱۵.۵۵.۱۷ تویوتا کمری.
۲۲۵.۵۰.۱۷ سوناتا
۲۳۵.۵۵.۱۷ ازرا
۲۲۵.۴۵.۱۷ هیوندای I۳۰،
۲۶۵.۶۵.۱۷ پرادو ۲ در
۲۷۵.۶۵.۱۷ پرادو ۴ در
۲۸۵.۶۵.۱۷ تویوتا لندکروز GXR
۲۳۵.۶۰.۱۸ سانتافه
۲۳۵.۵۵.۱۸ هیوندای IX۳۵،
۲۴۵.۶۰.۱۸ هیوندای IX۵۵،
۲۲۵.۶۰.۱۸ نیسان مورانو
۲۲۵.۴۰.۱۹ جنسیس کوپه چرخ‌های جلو
۲۴۵.۴۰.۱۹ جنسیس کوپه چرخ‌های عقب
بهترین لاستیک خودرو ایرانی