انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بچه های فیلم ترسناک این روزها چه کار میکنند؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رگان مک‌نیل در فیلم جن گیر
به گزارش فرادید، لیندا بلر، بازیگر نقش رگان مک‌نیل در فیلم جن‌گیر بود که در سال 1973 ساخته شد. امروز، لیندا به یک فعال حقوق حیوانات بدل شده و سازمانی دارد که حیوانات مورد آزار قرار گرفته را نجات می‌دهد. او همچنین یک کتاب در مورد رژیم گیاهخواری نوشته است.
بچه های فیلم ترسناک این روزها چه کار میکنند؟ 1
کارول آنه فریلینگ در فیلم پولترگایست
"هیثر او رورک" زمانی که در این اثر اسپیلبرگ در نقش کارول آنه فریلینگ ظاهر شد، تنها شش سال داشت. متاسفانه او تنها شش سال بعد در سن 12 سالگی بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.
بچه های فیلم ترسناک این روزها چه کار میکنند؟ 1
کارن کوپر در فیلم "شب مردگان زنده"
کایرا شون، نقش زامبی ترسناک این فیلم ساختۀ سال 1968 را بازی کرد. او اگرچه دیگر بازیگری نمی‌کند، اما هنر خود را از طریق تدریس در کلاس‌های هنر و ساختن زیورآلات به خرج می‌دهد. او همچنین طراح کارت‌های تبریک است!
بچه های فیلم ترسناک این روزها چه کار میکنند؟ 1
[img]کول سییِر در فیلم حس ششم
هالی جوئل اوسمنت از یک طرف یک پسربچۀ یازده سالۀ خیلی بانمک بود و از طرف دیگر خیلی هم ترسناک بود. نمی‌شد که دلتان برای کول که از یک طرف باید با بچه‌های شر سر و کله می‌زد و همزمان آدمها مرده را هم می‌دید، نسوزد. اوسمت، اکنون 26 دارد و در سال 2011 در رشتۀ هنر از دانشگاه نیویورک فارغ‌التحصیل شد. او همچنان بازیگری می‌کند و سه فیلم با بازی او، امسال و سال آینده به نمایش درخواهد آمد.[/img]
بچه های فیلم ترسناک این روزها چه کار میکنند؟ 1
سامارا مرگان در فیلم حلقه
دیویف چیس نقش سامارا را در این فیلم ایفا می‌کرد و اگر جرئت داشتید که ویدیویش را نگاه کنید از تلویزیون بیرون می‌آمد و حسابتان را می‌رسید. او همچنان بازیگری می‌کند، اما اغلب فیلمهایی بازی می‌کند را، فیلمهای درجه‌ دویی همچون "اس. دارکو" و "عاشقانۀ آمریکایی" تشکیل می‌دهند. او ضمناً یک خوانندۀ با استعداد است و تا به حال چهار تک‌آهنگ ضبط کرده است.
بچه های فیلم ترسناک این روزها چه کار میکنند؟ 1