انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اپلیکیشن Health سامسونگ دیگر از گوشی‌های هوشمند قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دارندگان اسمارت فون‌های قدیمی سامسونگ دیگر امکان استفاده از اپلیکیشن Health را نخواهند داشت.


سامسونگ در سکوت کامل خبری و در قالب ارسال یک ایمیل، به دارندگان گوشی‌های قدیمی هشدار داد در صورتی که تمایل به استفاده از اپلیکیشن Health را دارند، باید اسمارت فون خود را به نسخه جدید محصولات این کمپانی ارتقاء دهند.



 
اپلیکیشن Health سامسونگ دیگر از گوشی‌های هوشمند قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد 1
 



همان طور که در اسکرین شات بالا که توسط وب سایت Sam Mobile منتشر شده، مشاهده می‌کنید، از تاریخ 23 مارچ مصادف با سوم فروردین ماه 1400، اپلیکیشن Health سامسونگ روی محصولاتی که از نسخه هفتم سیستم عامل اندروید (نوقا) یا نسخه‌های قبل‌تر استفاده می‌کنند، دیگر امکان باز شدن را نخواهد داشت و کاربران برای ادامه استفاده از آن، باید اسمارت فون خود را به نسخه‌های جدید‌تر گوشی‌های هوشمند سامسونگ ارتقاء دهند.



البته این موضوع را در نظر داشته باشید در صورتی که از گوشی‌های هوشمند قدیمی سامسونگ استفاده می‌کنید و تمایلی ندارید تا به خاطر یک اپلیکیشن، هزینه کرده و اسمارت فون خود را آپگرید کنید، همچنان امکان استفاده از اپلیکیشن Health سامسونگ را خواهید داشت. اما برخی از قابلیت‌های کاربردی آن از تاریخ یاد شده دیگر در دسترس شما نخواهد بود و پشتیبانی از آن نیز روی گوشی هوشمند شما به پایان می‌رسد.




اپلیکیشن Health سامسونگ دیگر از گوشی‌های هوشمند قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد 1
 



مسئولان سامسونگ همچنین از کاربران درخواست کرده‌اند که برای جلوگیری از حذف یا از دست رفتن اطلاعات، از دیتای اپلیکیشن Health خود به صورت دوره‌ای بکاپ تهیه کنند. مطمئنا این موضوع، به صورت خاص به اپلیکیشن Health سامسونگ مربوط بوده و نیازی به گرفتن بکاپ از کل اطلاعات گوشی خودتان ندارید. البته در صورتی که فضای اضافه روی هارد کامپیوتر یا لپتاپ خود دارید و روند بکاپ گرفتن نیز برای شما امری مشکل ساز به حساب نمی‌آید، پیشنهاد می‌کنیم تا عملیات گرفتن نسخه پشتیبان از محتوای گوشی هوشمند خود را به صورت دوره‌ای انجام دهید تا در صورت بروز مشکل به صورت ناخودآگاه، اطلاعات‌تان به صورت کامل از بین نرفته و یک نسخه بکاپ برای بازگرداندن آن‌ها، همواره در اختیار داشته باشید.