انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصاویر و مشخصات خانواده OPPO Find X3 منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تصاویر رندر شده و مشخصات سخت‌افزاری محصولات جدید اوپو منتشر شد.


کمپانی اوپو در نظر دارد تا در تاریخ 11 مارچ مصادف با بیست و یکم اسفند ماه رویدادی را برگزار کرده و در آن، از گوشی‌های هوشمند خانواده Find X3 رونمایی کند. امروز در رسانه‌های خبری شاهد درز تصاویر رندر شده و اعلام مشخصات سخت‌افزاری اعضای این سری هستیم که توسط وب سایت Win Future این اتفاق روی داده است. در ادامه مطلب، این محصولات را به تفکیک بررسی و تصویر آن‌ها را مشاهده خواهیم کرد.



Find X3 Pro



این محصول قوی و قدرتمند به عنوان پیشرفته ترین عضو این خانواده خواهد بود که به پردازنده اسنپدراگون 888، 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز خواهد بود. از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری فایند ایکس 3 پرو می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن QHD پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی و پشتیبانی از HDR10 پلاس اشاره کرد. این صفحه نمایش به وسیله گوریلا گلس 5 پشتیبانی شده و به سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون آن نیز مجهز است.



تصاویر و مشخصات خانواده OPPO Find X3 منتشر شد 1
 


محفظه دوربین چهارگانه این محصول به یک برآمدگی مجهز بوده که از صفحه اصلی بدنه به سمت بیرون آمده است. این برآمدگی را پیش‌تر در تصاویری که در ماه ژانویه از این محصول منتشر شده بود نیز مشاهده کردیم. درون این محفظه، چهار لنز با مشخصات زیر قرار گرفته‌اند:


  • لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و مجهز به لرزشگیر تصویر اپتیکال
  • لنز 50 مگاپیکسلی اولتراواید با دریچه دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار
  • لنز 13 مگاپیکسلی پریسکوپ با دریچه دیافراگم f/2.4
  • لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو


با این مشخصات، شاهد زوم 5 برابری هایبرید و 20 برابری دیجیتال روی این محصول خواهیم بود. تمامی محصولات خانواده Find X3 به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز هستند که درون پانچ هول دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند.



اوپو فایند ایکس 3 پرو موفق به دریافت گواهی IP68 برای مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار شده است و ابعاد آن نیز به صورت 8.3 × 74 × 163.4 میلیمتر اعلام شده است. در نهایت مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی به عمل می‌آورد.



OPPO Find X3 Neo



مدل نئو مانند نسخه پرو از نمایشگری با لبه‌هایی منحنی بهره‌مند است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی هوشمند با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی همراه است. گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که فایند ایکس 3 نئو به پردازنده اسنپدراگون 865، 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز خواهد بود.



تصاویر و مشخصات خانواده OPPO Find X3 منتشر شد 1
 


مشخصات دوربین Find X3 Neo به صورت زیر اعلام شده است:


  • لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7
  • لنز 16 مگاپیکسلی اولتراواید
  • لنز 13 مگاپیکسلی تله فوتو
  • لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو


ترکیب لنزهای یاد شده با یکدیگر، زوم 5 برابری اپتیکال را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.



این محصول برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به گواهی IPX4 مجهز بوده و ابعاد آن نیز به صورت 7.99 × 74 × 159.3 میلیمتر اعلام شده است. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده نیز بر دوش باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند.



OPPO Find X3 Lite



حال به سراغ ضعیف ترین عضو این مجموعه می رویم. این محصول به نمایشگر 6.44 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز بوده که سنسور اثر انگشت نیز درون آن تعبیه شده است. پردازنده اسنپدراگون 765G به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش خواهد کرد و 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز مکمل آن خواهند بود. مشخصات دوربین چهارگانه این محصول به صورت زیر اعلام شده است:


  • لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.79
  • لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید
  • لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو
  • لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق


تصاویر و مشخصات خانواده OPPO Find X3 منتشر شد 1
 


اوپو فایند ایکس 3 لایت برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به گواهی IP52 مجهز بوده و ابعاد آن نیز به صورت 7.9 × 74 × 159 میلیمتر اعلام شده است. این محصول در قسمت زیرین و در کنار درگاه شارژ، به جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز مجهز است که چنین خبری احتمالا به مذاق برخی کاربران خوش خواهد آمد. همچنین وظیفه تأمین توان کلیه قطعات سخت افزاری یاد شده بر دوش باتری 4300 میلی آمپر ساعتی گذاشته  شده است که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند.