انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اعتراف تلخ سولسشر بعد از پیروزی در دربی منچستر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید تیمش نمی‌تواند به منچسترسیتی و صدر جدول فکر کند.
اعتراف تلخ سولسشر بعد از پیروزی در دربی منچستر 1
به گزارش "ورزش سه"، تیم اوله گنار سولسشر امشب موفق شد با یک نمایش دلچسب و کاملاً حساب شده از سد منچسترسیتی عبور کند تا نوار پیروزی‌های پیاپی شاگردان پپ گواردیولا را قطع کرده باشد. از طرفی یونایتد حالا با روحیه ای بسیار مناسب به استقبال دو مسابقه حساس برابر میلان و وستهام خواهد رفت.



اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در پایان بازی گفت: " خوشحالم. حتی بعد از این که گل اول را به ثمر رساندیم 10-15 دقیقه در زمین حریف بودیم اما احساس کردم که در نیم ساعت پایانی نیمه اول تنها به حفظ نتیجه فکر می کردیم.
اعتراف تلخ سولسشر بعد از پیروزی در دربی منچستر 1
گاهی اوقات هنگامی که مقابل تیم‌های قدرتمند دفاع می کنید ناگزیر موقعیت هایی روی دروازه تان ایجاد می شود. ما مجبور شدیم شرایط را کنترل کنیم تا نیمه اول تمام شود و همه چیز را دوباره جفت و جور کنیم. گل دوم بسیار باشکوه بود و لوک به خوبی قابلیت های خود را نشان داد. امروز بیشتر شبیه به خودمان بازی کردیم. در گردش توپ هوشمندانه عمل کردیم و حملات خوبی نیز انجام دادیم."



عملکرد آنتونی مارسیال: " آنتونی مارسیال حتی جلوتر از لوک شاو بهترین بازیکن مسابقه بود. همان آنتونی که ما می‌شناسیم؛ بازیکنی قدرتمند و تاثیرگذار. من برای او خیلی خوشحال هستم."
اعتراف تلخ سولسشر بعد از پیروزی در دربی منچستر 1
شانس رسیدن به صدر جدول و رقابت برای قهرمانی: " صادقانه بگویم منچستریونایتد که اکنون در رقابت قهرمانی از حریف خود عقب افتاده خیلی دیر چنین عملکردی را ارائه داد. آنها(سیتی) خیلی جلوتر از ما هستند و شما واقعاً نمی توانید به این مسائل فکر کنید. فقط باید مطمئن شویم که در بازی‌های خود به پیروزی می رسیم و بهتر از سال گذشته هستیم. ما پارسال سوم شدیم و در این فصل می‌خواهیم رتبه بهتری داشته باشیم."