انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کار دربی مادرید به زد و خورد کشید! (عکس)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به نظر می رسد در پایان نیمه اول بین بازیکنان دو تیم درگیری پیش آمده است.
کار دربی مادرید به زد و خورد کشید! (عکس) 1
به گزارش "ورزش سه"، دربی حساس اتلتیکومادرید برابر رئال مادرید با تساوی 1-1 به اتمام رسید تا رقابت برای فتح لالیگا به هفته های آتی کشیده شود. همانطور که پیش بینی می شد این دیدار بسیار حساس و پرتنش دنبال شد و به نظر می رسد بین نیمه بازیکنان دو تیم با هم درگیر شده اند.



لوکاس واسکز، کوکه و ناچو طرف های اصلی درگیری بودند. لوکاس واسکز در حال رفتن به تونل بوده و در حال بحث و جدال با سوارز و هرموسو بود که در این میان کوکه ضربه ای به این بازیکن وارد کرد. این اتفاق باعث عصبانیت بازیکنان رئال مادرید شده و آنها وارد این معکره شدند تا درگیری بین طرفین شدت بگیرد.



در ادامه ناچو برای دفاع از لوکاس واسکز وارد عمل شده و با هم تیمی خود در تیم ملی اسپانیا یعنی کوکه درگیر شد. البته درگیری خیلی خود تمام شد، زیرا بقیه اعضای هر دو تیم و حاضران روی نیمکت همانجا بوده و خیلی زود بازیکنان را از یکدیگر جدا کردند. در ادامه بازیکنان درگیر به سمت رختکن های تیم خود رفتند و البته هرناندز، داور این دربی در این درگیری دخالت نکرد و جریمه ای برای هیچ از یک بازیکنان حاضر در این ماجرا در نظر نگرفت.
جالب اینجاست که لوییس سوارز،مهاجم سابق بارسلونا و فعلی اتلتیکو مادرید که اصولا در درگیری ها نقش افرینی میکند درگیری ها نقش آفرینی می کند، در صحنه جنجالی دربی امروز در تمام لحظات در تلاش برای آرام کردن فضا بود و از بازیکنان دو تیم می خواست زودتر راهی رختکن شوند