انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پدر ستاره یونایتد: پسرم در انگلیس خوشحال نیست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پدر ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای منچستریونایتد، تایید کرد که این بازیکن از حضور در انگلیس خوشحال نیست و می خواهد نزدیک خانواده اش باشد.
پدر ستاره یونایتد: پسرم در انگلیس خوشحال نیست 1
به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که منچستریونایتد ادینسون کاوانی را به شکل آزاد جذب کرد. همچنین بندی در قرارداد ستاره اروگوئه ای وجود دارد که به واسطه آن شیاطین سرخ می توانند او را به مدت یک فصل دیگر در اولدترافورد حفظ کنند. با این حال به نظر می رسد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد چرا که پدر کاوانی تایید کرده که این بازیکن از حضور در انگلیس اصلا خوشحال نیست.



لوئیس، پدر ادینسون کاوانی، در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: "پسرم در انگلیس خوشحال نیست و می خواهد به خانواده اش نزدیک باشد. او می خواهد در آمریکای جنوبی بازی کند.
پدر ستاره یونایتد: پسرم در انگلیس خوشحال نیست 1
من می خواهم که ادینسون در تیمی بازی کند که برای کسب جام های مهم می جنگد. او مذاکرات زیادی با ریکلمه(معاون رئیس بوکاجونیورز) داشته است و دوست دارد برای بوکا بازی کند. او دوست دارد به آمریکای جنوبی برگردد. ایده پسرم این است که در منچستر ادامه ندهد و خواهان بازگشت است. من فکر می کنم که او در ماه ژوئن امسال برگردد. او در قراردادش یک بند دارد که به او اجازه می دهد در ژوئن یونایتد را ترک کند."



گفتنی است این صحبت‌های پدر ادینسون کاوانی در حالی مطرح شده که سرمربی منچستریونایتد یعنی اوله گنار سولسشر اخیراً از علاقه این باشگاه برای تمدید با ستاره اروگوئه ای خبر داده بود.