انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گل محمدی: دانشگر به خانه من آمده؟ او را نمی‌خواهم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربی پرسپولیس در آستانه پایان سال با دعوت از خبرنگاران به تمرین در خصوص آخرین وضعیت تیم صحبت کرد.
گل محمدی: دانشگر به خانه من آمده؟ او را نمی‌خواهم 1
به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت‌ها قرنطینه و ممنوعیت برای حضور در تمرینات، در آستانه سال جدید یحیی گل محمدی از اصحاب رسانه دعوت کرد در محل تمرین حضور یابند و به سوالات آنها در خصوص مسائل مختلف پاسخ داد.



گل محمدی در ابتدای صحبت‌هایش درباره شرایط پرسپولیس گفت:

خدا را شکر با توجه به شرایطی که در تیم وجود دارد و نتایجی که کسب شد سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. یک بازی دیگر در سال پیش رو داریم تا مقابل نفت مسجدسلیمان با امید به کسب نتیجه مطلوب حاضر شویم. سال واقعا سختی برای همه ما بود. با توجه به مشکلاتی که با شیوع کرونا، مشکلات مالی، جدایی بازیکنان و تغییرات مدیریتی که وجود داشت فراز و نشیب سختی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه در نهایت هم در جدول و هم از نظر فنی به ثبات خوبی رسیدیم. باید از بازیکنانم بابت سختی‌هایی که در خصوص مشکلات مالی و فشارهایی که وجود داشت، توانستند به موفقیت برسند. باید از تک تک آنها تشکر کنم و امیدوارم همین روند را در ادامه هم دنبال کنیم.
سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این باشگاه و شایعات درباره جذب فرجی و دانشگر نیز گفت:
ما مهدی ترابی و مغانلو را گرفتیم و فرشاد (فرجی) هم در باشگاه است و اگر مشکلات برطرف شود ایشان هم جذب خواهد شد.



یحیی گل محمدی در واکنش به دلیل اعتراض بازیکنان و آنفالو کردن پیج رسمی باشگاه نیز اینطور توضیح داد:
مشکلات مالی خیلی زیاد است. مشکلات با توجه به شکایت‌هایی که داشتیم و سال بعد هم خواهیم داشت زیاد است. این مشکلات وجود دارد و هنوز کاملا برطرف نشده است. یک سری مشکلات به این باشگاه تحمل می کند و از سوی دیگر هم مشکلات مالی بچه ها (بازیکنان) است که باید به آن توجه شود. باید این بحث به شکلی مدیریت شود. این بچه ها با تمام وجود زحمت می کشند و تلاش می کنند و انتظار این است که قدر این زحمات دانسته شود و اگر قول و وعده ای داده می شود حتما عمل کنند. ما خودمان هم می دانیم که مشکلات زیاد است و در جهت مدیریت این مشکلات که عمدتا مالی است هر کاری و هر تصمیمی که از بازیکنان و کادرفنی گرفته شود در جهت آرامش باشگاه است تا آنها فرصت کافی برای حل داشته باشند. از طرف دیگر اما انتظار می رود باشگاه بیشتر تلاش کند در جهت حل این مشکلات.



سرمربی پرسپولیس در پاسخ به شایعه حضور محمد دانشگر در منزلش برای مذاکره حضور در پرسپولیس با لحنی متعجب گفت:
دانشگر به خانه من آمده؟! نه. وقتی بازیکنی از یک باشگاه مطرح جدا می شود یک سری گمانه زنی و حرف‌ها در نقل و انتقالات شکل می گیرد. اما واقعا اینطور نیست و من هیچ صحبتی با ایشان نداشتم و تصمیمی هم برای جذب وی نداریم.
گل محمدی: دانشگر به خانه من آمده؟ او را نمی‌خواهم 1
یحیی گل محمدی درباره اینکه محمد انصاری قصد جدایی دارد و بحث جدایی آریا بزرگر و همچنین حضور مهدی خانی در پدیده نیز گفت:

نفراتی که از جمع ما جدا شدند همگی قرضی بودند. آنها قرارداد رفتند و با میل و رضایت خودشان رفتند. اکثرا جوانان بودند و طبیعی است که باشگاهی بازیکنان جوان خود را قرضی در اختیار باشگاه دیگری بگذارد تا آنها با تجربه بیشتری برگردند. ولی صحبت درباره مهدی خانی و انصاری گفتید من صبح شنیدم و خبری ندارم. باید با آنها صحبت کنم اما اینکه قبل از صحبت با من رفتند با باشگاه صحبت کردند برای من عجیب است.



وی در پاسخ به اینکه آیا رمضانی به شکل قرضی به استقلال رفته گفت، نه او قطعی به این تیم رفته است.

سرمربی پرسپولیس درباره زمان بازگشت عیسی آل کثیر گفت: او 13 فروردین قادر به حضور در تمرینات و بازی‌ها خواهد بود و این روزها تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارد. ما خودمان او را تمرین نمی دهیم اما تمرینات با نظر ما انجام می شود و مدیریت می کنیم.



گل محمدی درباره عدم میزبانی در لیگ قهرمانان گفت:
این کرونا خیلی از مشکلات فوتبال ما را عیان و بیان کرد. نشان داد که چقدر از نظر امکاناتی فقیر هستیم. از نظر امکاناتی برای انجام و میزبانی تورنمنت شرایط آن را نداریم. اینقدر هم به این در و آن در نزنیم و به جای اینکه مشکلات و عدم میزبانی را گردن ای اف سی و مسوولان آن بیندازیم باید به خودمان نگاه کنیم. بیاییم بیشتر کار کنیم و سرمایه گذاری کنیم. امکانات بیشتری در اختیار باشگاه ها و تیم ملی قرار دهیم. ما الان در بحث تمرین و زمین مشکل داریم. تیم هایی که می خواستند به تهران بیایند و تورنمنت را برگزار کنند باید چه کاری می کردیم. برای داوران هم باید زمین استاندارد در نظر می گرفتیم. ما اما از نظر امکانات خیلی، خیلی و خیلی ضعیف هستیم و انتظار میزبانی را نباید داشته باشیم. ما هم از نظر مبادلات مالی مشکل داریم و هم از نظر امکانات هتلی. در برخی از شهرها همین الان هم می بینیم که برخی تیم‌های لیگ برتری هتل ندارند و ما باید به مسافرخانه برویم. با تمام مشکلاتی که وجود دارد ما زمین مسابقه خوب هم نداریم چه برسد به زمین تمرین. باید توقعات را در حد امکانات خودمان بیاوریم و به جای اینکه درباره افرادی که از بیرون تصمیم می گیرند نگاه کنیم، به خودمان نگاه کنیم و کاملا مشخص است که کار نکردیم و هیچ امکاناتی نداریم. هیچ امکانات و سخت ابرازی واقعا فقیر هستیم. استقلال و پرسپولیس زمین تمرین ندارند و می خواهیم انتظار میزبانی داشته باشیم دور از واقعیت است.
گل محمدی: دانشگر به خانه من آمده؟ او را نمی‌خواهم 1
گل محمدی درباره برنامه تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان و حضور در هند گفت: ما در لیگ هستیم و هیچ برنامه اردویی و ... نمی توانیم داشته باشیم. فقط می توانیم چند روز زودتر به آنچا برویم تا با شرایط آشنا شویم.



سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره عملکرد فنی و فوتبال تهاجمی تیمش طی دیدارهای اخیر گفت:
شخصا به بازیکنانم می گویم که بازی تماشاگرپسند و خوبی را انجام دهند. نتیجه هم دنبال آن خواهد آمد. خدا را شکر که بچه ها طی یک سال و یک ماهی که اینجا بودم با تمام وجود کار کردند و به تمام خواسته هایی که داشتیم خوب عمل کردند و تمرکز خوبی داشت. با تمام مشکلاتی که وجود داشت باید از بچه ها در این شرایط تشکر کنم. عملکرد آنها به شکلی بود که تیم به جایگاه خوبی رسید و به نظرم باید از آنها تشکر کنم.



گل محمدی در واکنش به سوالی که آیا رضایتنامه برای جدایی انصاری صادر خواهد شد گفت: من گفتم که. ابتدا باید با او صحبت کنم. الان من پیش زمینه ذهنی در این خصوص که قرار است جدا شود نداشتم. صبح به دفتر آمدم. من انتظار داشتم که قبل از آن با من صحبت کند اما هنوز صحبتی نداشتم.



سرمربی پرسپولیس درباره هدفش با این تیم در سال 1400 گفت:
بحث لیگ، جام حذفی، سوپرکاپ و لیگ قهرمانان آسیا را در این سال پیش رو خواهیم داشت. دوست داریم بهترین عملکرد را در آنها داشته باشیم و خیلی دوست داشتیم که این بازیها با حضور هواداران انجام می شد. خلا تماشاچی بیشترین ضربه و ضرر را به ما زد چرا که ما بیشترین هوادار را داشتیم. حمایت های مجازی آنها خیلی در این یک سال زیاد بود و اگر حمایت آنها نبود هیچ وقت این تیم به این جایگاه و ثبات نمی رسید. از همه آنها تشکر می کنم و با تمام وجود تلاش خواهیم کرد تا به بهترین نتایج برسیم.