انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دیمن سالواتوره(Damon Salvatore)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیمن سالواتوره (به انگلیسی: Damon Salvatore) یک شخصیت داستانی در خاطرات خون‌آشام است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیمن سالواتوره(Damon Salvatore) 1

وی برادر بزرگتر استیفن سالواتوره است و در سال در سال ۱۸۶۴ توسط خون کاترین پیرس و با ضربه گلوله پدر تبدیل به خون‌آشام می‌شود. برادر کوچکتر وی استفن او را متقاعد به خوردن خون می‌کند تا فرایند تبدیل شدن کامل شود و به همین خاطر وی از برادر خود بسیار عصبانی است و نتیجه این کار باعث می‌شود نزدیک به یک قرن شکاف بین دو برادر ایجاد شود. دیمن در پایان فصل ۸ توسط استفن به انسان تبدیل می‌شود و پس از بیدار شدن الینا گیلبرت زندگی مشترکش را با او آغاز می‌کند.

علایق

او علاقهٔ زیادی به کشتن و تغذیه از خون انسان‌ها دارد و از زمانی که به واسطهٔ برادرش استیفن به یک خون‌آشام تبدیل شده؛ هدف خود را در زندگی عذاب دادن مردم و به خصوص اذیت کردن برادرش قرار داده‌است.
وی دائماً در حال نوشیدن الکل است و به بوربن علاقه خاصی دارد.
دیمن به رقص علاقه زیادی دارد.
کتاب محبوب او «آوای وحش» جک لندن است.
او علاقه خاصی به رانندگی و ماشین های کلاسیک داشت

بازگشت به میستیک فالز

دیمن سالواتوره هنگام بازگشت به میستیک فالز آن‌ها بعد از پانزده سال استفن را می‌بیند و این به خاطر رابطه تلخ بین آنهاست. هدف دیمن از آمدن به میستیک فالز آزاد کردن کاترین پیرس است، خون‌آشامی که او را تبدیل کرده و دیمن عاشق اوست.
دیمن بعد از اینکه متوجه می‌شود کاترین قبلاً از معبد فرار کرده و هیچوقت نیز او را دوست نداشته، با استفن و همزاد کاترین، الینا گیلبرت همراه می‌شود. او در این راه عاشق الینا شده و تماماً سعی در محافظت از او دارد.
وی دوستی با کلانتر شهر، مادر کرولاین فوربس دوستی دارد و به او در کارها کمک می‌کند، دیمن و کلانتر فوربس رؤسای انجمن مؤسسان هستند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیمن سالواتوره(Damon Salvatore) 1

خانواده
پدر: دیمن و استفن یک پدر متعصب به نام گوسپ سالواتوره داشتند که استفن پس از تبدیل شدن به خون‌آشام او را می‌کشد.
مادر: مادر آن‌ها لیلیان «لیلی» سالواتوره در هنگام ۱۸ سالگی دیمن بر اثر بیماری سل مرده بود، تا زمانی که در فصل ۶ مشخص شد که در واقع تبدیل به خون‌آشام شده و در دنیای دیگری زندانی شده‌است.
زک سالواتوره: زک عموزادهٔ استفن و دیمن است. نامزد حاملهٔ او در ۱۰ می ۱۹۹۴ توسط دیمن به قتل رسید و او از ملک سالواتوره‌ها نگهداری می‌کرد تا زمانی که توسط دیمن کشته شد.
سارا سالواتوره: سارا دختر زک سالواتوره است که توسط استفن نجات داده شده و توسط خانواده‌ای دیگر بزرگ می‌شود. او در رشتهٔ هنر تحصیل می‌کند و دیمن از وجود او بی‌اطلاع است.