انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اکثر مردم سری بازی‌های مورتال کامبت را می‌شناسند و فیلم جدید آن نیز در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) منتشر خواهد شد. همین امر باعث شده تا شرکت Caviar دست به طراحی سه نسخه شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت بزند.

آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد 1
 


اولین گوشی از محبوب ترین شخصیت این سری، یعنی اسکورپین الهام گرفته شده. در پشت گوشی شاهد سلاح مخصوص اسکورپین هستیم که از تیتانیوم ساخته شده و روکش طلا دارد. همچنین برجستگی‌های تزئینی از جنس فایبرگلس و اپوکسی نیز در این گوشی دیده می‌شود.

آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد 1
 


طراحی بعدی مربوط به Shao Kahn است که در واقع تخت پادشاهی او را به تصویر می‌کشد. این تخت از جنس تیتانیوم ساخته شده و روی یک پس‌زمینه مشکی و مقاوم قرار گرفته است. روی تخت سلاح Shao Kahn که یک چکش جنگی است به چشم می‌خورد که از جنس تیتانیوم حرارت دیده با روکش PVD ساخته شده است. جمجمه طلایی رنگی نیز به نشانه دشمنانی که Shao Kahn از میان برداشته در پشت گوشی وجود دارد.

آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد 1
 


آخرین طراحی مربوط به شنگ سونگ، باس آخر اولین بازی مورتال کامبت است. شنگ سونگ در اولین فیلم این سری حضور داشته و در نسخه بازسازی شده جدید نیز حضور خواهد داشت. در پشت گوشی دست این جادوگر در حال دزدیدن روح یکی از دشمنان بی‌شمارش دیده می‌شود و جمله همیشگی او یعنی Your soul is mine، با خطی براق روی پس‌زمینه مشکی نوشته شده است. پشت گوشی از جنس تیتانیوم با روکش PVD بوده و دست و جمجمه روی آن ۳ بعدی طراحی شده‌اند. دو مار دور جمجمه چمبره زده‌اند و چشمانشان از چهار زمرد براق ساخته شده است.

مدل اسکورپین با قیمت پایه ۶۱۴۰ دلار عرضه شده و مدل Shao Kahn با قیمت پایه ۶۹۱۰ دلاری، گران‌ترین این سری است. تنها ۹۹ عدد از هر مدل ساخته می‌شود و بسته به مدل آیفون 12 انتخابی شما و ظرفیت آن امکان افزایش این قیمت‌ها نیز وجود دارد.