انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: موتورولا موتو جی ۱۰۰ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ وارد بازارهای جهانی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
موتورولا موتو جی ۱۰۰ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ وارد بازارهای جهانی شد 1


موتورولا موتو جی ۱۰۰ – Motorola Moto G100 تازه‌ترین مدل اضافه شده به سری G است؛ گوشی‌هایی که به داشتن بهترین مشخصات با حداقل قیمت معروف هستند.




حدود دو ماه قبل، موتورولا اج اس در چین معرفی شده بود؛ موتو جی ۱۰۰ هم در واقع همان گوشی است که در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.
مشخصات موتورولا موتو G100


ال‌سی‌دی ۶.۷ اینچی گوشی، دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، تاییدیه HDR10 و نرخ رفرش ۹۰ هرتز است تا محتوا را به روان‌ترین شکل ممکن نمایش دهد.
در پنل جلو دو حفره نیز وجود دارد تا از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی میزبانی کند. این یعنی میدان دید بیشتر و امکان گرفتن عکس‌های سلفی دسته‌جمعی!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موتورولا موتو جی ۱۰۰ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ وارد بازارهای جهانی شد 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موتورولا موتو جی ۱۰۰ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ وارد بازارهای جهانی شد 1





یکی دیکر از نکات برجسته در فهرست مشخصات Moto G100، اسنپدراگون ۸۷۰ است که با فاصله زیاد، قوی‌ترین تراشه مورد استفاده در سری G موتورولا محسوب می‌شود. این گوشی رم ۸ گیگ، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ و شیار کارت microSD هم دارد.
دوربین اصلی در پنل عقب، دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ۱/۲ اینچی با پیکسل‌های ۰.۷ میکرومتری و گشودگی دیافراگم f/1.7 است. یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با فلاش LED حلقه‌ای آن را همراهی می‌کند که توانایی گرفتن عکاس‌های کلوزآپ را نیز دارد.
دیگر اجزای این دوربین چهارگانه، دو سنسور ۲ مگاپیکسلی هستند؛ یکی برای سنجش عمقی و دیگری برای فوکوس خودکار لیزری پرسرعت!


موتورولا موتو جی ۱۰۰ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ وارد بازارهای جهانی شد 1
روی سیستم عامل اندروید ۱۱ موتو جی ۱۰۰، رابط کاربری My UX موتورولا سوار است. یک چیز جدید هم اضافه شده: پلتفرم Ready For که هنگام اتصال گوشی به مانیتور یا تلویزیون، تجربه‌ای دسکتاپ-مانند را پدید می‌آورد. سیستم خنک کننده داخلی و یک داک برای شارژ باتری را هم نباید از قلم بیندازیم.
باتری دستگاه، ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با سرعت ۲۰ وات شارژ می‌شود. برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، NFC و پوشش آب‌گریز، دیگر ویژگی‌های گوشی جدید موتورولا هستند؛ هر چند که تاییدیه ضد آب IP ندارد.
قیمت موتورولا موتو جی ۱۰۰

این محصول وارد بازارهای اروپا و آمریکای لاتین شده است؛ با قیمت ۵۰۰ یورو یا ۴۵۰ پوند!

موتورولا موتو جی ۱۰۰ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ وارد بازارهای جهانی شد 1