انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است 1


عکس لو رفته از قطعات دوربین شیائومی می ۱۱ پرو – Xiaomi Mi 11 Pro نشان می‌دهد که یک نمایشگر کوچک در پشت این گوشی قرار دارد.



پیش‌تر از وجود نمایشگر ثانویه در کنار دوربین عقب شیائومی می ۱۱ اولترا مطلع شده بودیم؛ اما ظاهرا شیائومی می ۱۱ پرو هم از طراحی مشابهی برخوردار است.

مطابق این تصویر، دو لنز در بالای سمت چپ، یک لنز پریسکوپی در پایین و یک نمایشگر در سمت راست ماژول دوربین وجود خواهد داشت. گفته می‌شود این نمایشگر کوچک هنگام فعالسازی تایمر دوربین سلفی، شمارش معکوس را نمایش خواهد داد. البته وظایفی دیگری هم باید داشته باشد؛ اما بزرگ‌ترین پرسش این است که آیا برای گرفتن عکس سلفی با دوربین‌های عقب نیز کاربرد دارد؟



ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است 1



انتظار می‌رود شیائومی می ۱۱ پرو و اولترا به حسگر دوربین GN2 سامسونگ تجهیز شوند. این سنسور بزرگ ۱/۱.۱۲ اینچی، دارای ۵۰ میلیون پیکسل ۱.۴ میکرومتری است و از فناوری ترکیب پیکسلی ۴ در ۱ پشتیبانی می‌کند تا عملکرد مطلوبی در محیط‌های کم‌نور داشته باشد. برای لنز پریسکوپی هم صحبت از زوم دیجیتال ۱۲۰ برابر است.

این پرچمداران شیائومی، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و احتمالا یک پنل آمولد ۶.۸۱ اینچی در جلو خواهند داشت؛ چیزی که در شیائومی می ۱۱ هم دیده بودیم. رزولوشن +۱۴۴۰p، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس ۴۸۰ هرتز از ویژگی‌های منتسب به این صفحه نمایش هستند.



ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است 1رندر شیائومی می ۱۱ پرو


برای شیائومی می ۱۱ اولترا، سرعت شارژ ۱۲۰ وات و برای مدل پرو، سرعت ۶۶ وات پیش‌بینی می‌شود. البته ظاهرا شیائومی برای رونمایی از محصولات دیگری هم در فصل بهار برنامه‌ریزی کرده است؛ از جمله یک مدل Lite از این خانواده با پشتیبانی از شبکه ۵G و قیمتی در حدود ۴۱۰ یورو!