انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
باشگاه یوونتوس در گذشته واکنشی به قانون شکنی کریستیانو رونالدو نشان نداده بود.
یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است! 1
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس دیروز وستون مک کنی، آرتور ملو و پائولو دیبالا، سه بازیکن غیراروپایی خود را به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی مجازات کرده و نام آنها از لیست دیدار مقابل تورینو خط زد. اما همین باشگاه در اوایل سال جاری در مورد قانون شکنی کریستیانو رونالدو رویکرد دیگری را اعمال کرد و این تفاوت در تصمیم گیری انتقادات فراوانی را در بین هواداران فوتبال در ایتالیا برانگیخته است.
یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است! 1
چهارشنبه شب نیروهای پلیس وارد مهمانی وستون مک کنی شده و اجازه ندادند مراسم این بازیکن ادامه یابد. آرتور ملو و دیبالا نیز در مهمانی مک کنی شرکت کرده بودند و هر سه بازیکن از لیست دربی کنار گذاشته شدند. همچنین اخباری در مورد احتمال جریمه شدن این سه بازیکن نیز منتشر شده است.
اما در ماه ژانویه بود که تصاویری از جشن تولد 27 سالگی جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو در کنار این بازیکن در حال برف بازی در مرزهای پیدمونته منتشر شد که جنجال های زیادی را برانگیخت و این ستاره پرتغالی به نقض محدودیت های ویروس کرونا متهم شد.



اما باشگاه یوونتوس در آن مقطع ترجیح داد جریمه ای را برای رونالدو در نظر نگیرد و این بازیکن در مسابقه بعدی بیانکونری در میدان حاضر شد. آندره آ پیرلو در آن مقطع گفت: "رونالدو یک روز مرخصی داشت و آنچه را که می خواسته انجام داده است. خود رونالدو مسئولیت کاری که انجام داده را به عهده می گیرد."