انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺭﻧﻮ ۵ ﺗﻮﺭﺑﻮ؛ ﻧﺴﺨﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺧﺎﺹ 50 ﻫﺰﺍﺭ ﺩﻻ‌ﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ 200 ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ﺭﻧﻮ ۵ ﺗﻮﺭﺑﻮ ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﻧﺴﺨﻪ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ، ﯾﮏ ﺳﻮﭘﺮﻣﯿﻨﯽ ﺟﺬﺍﺏ ﺍﺳﺖ. ﭼﻮﻥ ﯾﮏ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﺷﻬﺮﯼ ﺑﺎ ﻣﻮﺗﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺻﻨﺪﻟﯽ‌ﻫﺎﯼ ﻋﻘﺒﺶ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻗﻄﻌﺎ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﻧﯿﺴﺖ. ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﻧﺴﺨﻪ ﺧﺎﺹ ﺑﺎ ﻣﻮﺗﻮﺭ 13B ﭼﺮﺧﺸﯽ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﻧﺴﺨﻪ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺷﮕﻔﺖ‌ﺯﺩﻩ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ.

ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺭﻧﻮ ۵ ﺗﻮﺭﺑﻮ؛ ﻧﺴﺨﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺧﺎﺹ 50 ﻫﺰﺍﺭ ﺩﻻ‌ﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ 200 ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷد 1

ﺍﺑﺘﺪﺍ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺭﻧﻮ ۵ ﺁﺷﻨﺎﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﺟﺬﺍﺏ ﺁﺷﻨﺎ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯿﻢ. ﺭﻧﻮ ۵ ﺩﯾﻔﺮﺍﻧﺴﯿﻞ ﺟﻠﻮ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۹۷۲ ﻭﺍﺭﺩ ﺍﺭﻭﭘﺎ ﺷﺪ ﻭ ﺳﭙﺲ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۹۷۶ ﻧﺴﺨﻪ ﻫﺎﺕ‌ﻫﭻ ﺩﯾﻔﺮﺍﻧﺴﯿﻞ ﺟﻠﻮﯼ ﺁﻟﭙﺎﯾﻦ/ﮔﻮﺭﺩﯾﻨﯽ ﻋﺮﺿﻪ ﺷﺪ.
ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺍﻭﺍﺧﺮ ﺩﻫﻪ ۱۹۷۰ ﺭﻧﻮ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﮐﻪ ﯾﮏ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ‌ﺍﯼ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ ﺭﺍ ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﺁﻟﭙﺎﯾﻦ A110 ﮐﻨﺪ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﻧﻮ ﺳﺎﺧﺖ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺻﻔﺮ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﻨﺪ، ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺳﻮﭘﺮﻣﯿﻨﯽ ۵ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﺮﺩ.
ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻧﺴﺨﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ۵ ﺗﻮﺭﺑﻮ، ﺩﺍﺭﺍﯼ ﻣﻮﺗﻮﺭ ۱۳۹۷ ﺳﯽ‌ﺳﯽ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﯿﻠﻨﺪﺭ ﺗﻮﺭﺑﻮﺷﺎﺭﮊﺷﺪﻩ ﺑﺎ ﺗﻮﺍﻥ ۱۵۸ ﺍﺳﺐ ﺑﺨﺎﺭ، ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺁﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮﻣﯽ ﺳﺒﮏ ﻭﺯﻥ ﻭ ﯾﮏ ﻓﻀﺎﯼ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﺧﺎﺹ ﺑﺎ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻧﺎﻣﺘﻘﺎﺭﻥ ﺑﻮﺩ.

ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺭﻧﻮ ۵ ﺗﻮﺭﺑﻮ؛ ﻧﺴﺨﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺧﺎﺹ 50 ﻫﺰﺍﺭ ﺩﻻ‌ﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ 200 ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷد 1

ﻣﺪﻝ‌ﻫﺎﯼ ﺗﻮﺭﺑﻮ ۲ ﮐﻪ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻋﺮﺿﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﺍﺯ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺍﺳﺘﻮﮎ ﺭﻧﻮ ۵ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽ‌ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﻇﺎﻫﺮ ﻏﯿﺮﺟﺬﺍﺏ‌ﺗﺮﯼ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﭘﯿﺸﺮﺍﻧﻪ ﺑﻬﺮﻩ ﻣﯽ‌ﺑﺮﺩﻧﺪ. ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﻪ ﺟﺰ ۲۰۰ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻫﻤﮕﺎﻡ‌ﺳﺎﺯﯼ ‌ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺍﻭﺍﺳﻂ ﺩﻫﻪ ۸۰ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺗﺼﺎﻭﯾﺮ ﻣﯽ‌ﺑﯿﻨﯿﺪ. ﺍﯾﻦ ﻧﺴﺨﻪ‌ﻫﺎ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﻣﻮﺗﻮﺭ ۱۴۳۰ ﺳﯽ‌ﺳﯽ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯼ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺗﺎ ﺭﻧﻮ ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﺩﺭ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺭﺍﻟﯽ ﮔﺮﻭﻩ B ﺍﺯ ﺁﻥ‌ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﺪ.

ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺭﻧﻮ ۵ ﺗﻮﺭﺑﻮ؛ ﻧﺴﺨﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺧﺎﺹ 50 ﻫﺰﺍﺭ ﺩﻻ‌ﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ 200 ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷد 1

ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺧﺎﺹ ﺭﻧﻮ ﺩﯾﮕﺮ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻮﺗﻮﺭ 13B ﭼﺮﺧﺸﯽ ﻣﺰﺩﺍ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺎﻣﻼ‌ ﻧﻮ ﺑﻮﺩﻩ ﻭﺍﺭﺩ ﮐﺎﻟﯿﻔﺮﻧﯿﺎ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. 13B ﺩﺍﺭﺍﯼ ﯾﮏ ﺗﻮﺭﺑﻮﺷﺎﺭﮊﺭ ﺗﻮﺭﺑﻮﻧﺘﯿﮏ، ﻭﺍﺣﺪ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﻻ‌ﯾﻒ ﺭﯾﺴﯿﻨﮓ ﻭ ﮐﻨﺘﺮﻟﺮ ﺑﻮﺳﺖ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻗﺪﺭﺗﺶ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺟﻌﺒﻪ ﺩﻧﺪﻩ ﭘﻨﺞ ﺳﺮﻋﺘﻪ ﺭﻧﻮ ﺑﻪ ﭼﺮﺥ‌ﻫﺎﯼ ﻋﻘﺐ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ.
ﻓﻌﻼ‌ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ۵۰ ﻫﺰﺍﺭ ﺩﻻ‌ﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺣﺮﺍﺝ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ.