انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مربی فولاد خوزستان معتقد است شانس برتری مقابل السد را داشتند.
مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما 1
به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما در نشست خبری پس از دیدار فولاد برابر السد عنوان کرد: احساسی که دارم یک احساس تلخ و شیرین است؛ مساوی مقابل السد نتیجه بدی نیست ولی ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم. طبعا اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم، می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را برای خود کنیم.



او با بیان اینکه خیلی راحت بازی کردیم، گفت: وقتی یک صفر جلو بودیم، باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم، بازی را برنده می‌شدیم. در ۲۵ دقیقه ابتدایی، بازی در دست تیم السد بود و به ما فشار آوردند، ۱۵ دقیقه بعد را ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم.



مربی فولاد درباره شرایط نیمه دوم عنوان کرد: در نیمه دوم با تمرکز و اعتماد به نفس به زمین آمدیم و موقعیت‌های خوبی پس از گل داشتیم، اما متاسفانه فرصت برد را از دست دادیم و گل خوردیم. از بازیکنان تیم قدردانی می کنم، چراکه هرچه در وجودشان بود را ارائه دادند.
سسما یادآور شد: نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم. کم‌تجربگی و ناپختگی کردیم که می‌خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم، بازیکنان ما جوان هستند و این بازی برای‌شان تجربه خواهد شد. همینطور که گفتم، تساوی نتیجه بدی نیست چراکه با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و تا آخرین لحظه برنده بودیم؛ آن‌ها بودند که مساوی کردند و باید خوشحال باشند.



او تاکید کرد: قدم به قدم به جلو می‌رویم، بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می‌داریم و این ۶ بازی گروهی‌ نشان می‌دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.