انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شصت تیم ملی در مسابقات جام جهانی FIFAe در سال 2021 شرکت خواهند کرد، اما تیمی از ایران در این مسابقات حضور نخواهد داشت.
غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe 1
به گزارش "ورزش سه"، بهترین تیم های ملی در بازی کامپیوتری FIFA 21 در تاریخ 20-22 ماه اوت (29-30 مرداد ماه) در جام جهانی FIFAe در کپنهاگ دانمارک با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در مرحله نهایی این رقابت ها 24 تیم، که هر تیم شامل سه بازیکن می شود، با یکدیگر در بزرگترین رقابت بازی های کامپیوتری FIFA مسابقه خواهند داد. در رقابت های جام جهانی FIFAe در مجموع شصت کشور برای به دست آوردن جایزه 500 هزار دلاری این تورنمنت با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

برای بسیاری از بهترین بازیکنان جهان نمایندگی کشورشان و رقابت برای کسب بالاترین حد افتخار و شکوه در دومین دوره مسابقات جام جهانی FIFAe، یک رویا و چالشی مادام العمر است.
غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe 1
این رقابت ها هرگز به این نزدیکی و حساسیت نبوده اند؛ پنج مسابقه مقدماتی آن‌لاین منطقه ای بین کشورهای شرکت کننده از سراسر جهان در تاریخ 22 آوریل تا 23 مه (دوم اردیبهشت تا دوم خرداد) برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان در این رقابت ها نه تنها برای رسیدن به یکی از 23 سه جایگاه باقیمانده در جام جهانی FIFAe بازی می کنند، بلکه به دنبال کسب شهرت در عرصه های بین المللی و افتخار ملی نیز هستند.

کریستین فولک، مدیر eFootball و بازی های ویدیویی فیفا گفت: "هیجان پیش از اغاز این رقابت ها که مردم را از سراسر جهان در کنار هم جمع خواهد کرد، بسیار عظیم است. جایگاهی در کتاب های تاریخ تنها چیزی نیست که در انتظار برنده این رقابت ها است، بلکه همچنین شهرت و شناخته شدن توسط رقبا نیز نصیب برندگان خواهد شد. ما بی صبرانه منتظر همکاری با اتحادیه فوتبال دانمارک و EA SPORTS در جام جهانی FIFAe هستیم."

دانمارک، میزبان این رقابت ها، نخستین کشوری است که جایگاهی برای خود در مرحله نهایی جام جهانی FIFAe دست و پا کرد. در اولین سری این مسابقات در سال 2019 با حضور 20 تیم ملی در لندن، فرانسه در فینال آرژانتین را شکست داد و عنوان و افتخار اولین قهرمانی در این نبرد بین ملت ها را به دست آورد.
غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe 1
یاکوب ینسن، رییس اتحادیه فوتبال دانمارک، گفت: "ما بسیار خوشحال و مفتخریم که کپنهاگ میزبانی از جام جهانی FIFAe را رد سال 2021 بر عهده دارد. بی صبرانه منتظریم تا میزبان یکی از بزرگترین تورنمنت های FIFAe در سراسر جهان باشیم. جایی که بازیکنانی در کلاس جهانی، از جمله بازیکنان دانمارکی خودمان، دست به خلق حماسه و ماجرا و هیجان خواهند زد. Esport در دانمارک و در بقیه کشورها بسیار محبوب است و همچنان به رشد و پیشرفت خود ادامه می دهد. بدون شک این رویدادی بسیار بزرگ است که در کپنهاگ برگزار خواهد شد."

برنت کونینگ، مدیر گروه و عضو هیئت بازی های رقابتی EA SPORTS فیفا نیز گفت: " مسابقات بین المللی از توانایی منحصر به فردی برخوردار است تا طرفداران را مجذوب خود کند زیرا کسب غرور و افتخار برای وطن شما دلیل کافی برای تماشای این رقابت ها است. FIFA esports همچنان به رشد علاقه به این ورزش کمک می کند و جام جهانی FIFAe با این رقابت های سرگرم کننده بین المللی در ادامه این هدف خواهد بود. "
غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe 1
جام جهانی FIFAe در سال 2021 با حضور 24 تیم ملی برتر جهان برگزار خواهد شد که هر تیم سه بازیکن دارد و هر تیم می تواند در دیدارهای دو به دو دست به تغییر تاکتیکی زده و یک بازیکن خود را تعویض کند. در مجموع 500 هزار دلار در طول این مسابقات جایزه داده خواهد شد که تنها چهارصد هزار دلار آن بین دو فینالیست تقسیم می شود.

از آسیا و اقیانوسیه 10 تیم از کشورهای چین، اندونزی، مالزی، سنگاپور، استرالیا، هنگ کنگ، ژاپن، کره جنوبی، نیوزلند و فیلیپین دراین رقابت ها حضور خواهند یافت و متاسفانه نامی از کشورمان در میان نماینده های این دو قاره به چشم نمی خورد.