انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: زلاتان امروز قراردادش با میلان را تمدید می‌کند؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که زلاتان ابراهیموویچ امروز قرار است قرارداد خود با میلان را تمدید کند.
زلاتان امروز قراردادش با میلان را تمدید می‌کند؟ 1
به گزارش "ورزش سه"، امروز قرار است مینو رایولا، ایجنت زلاتان ابراهیموویچ، با مدیران روسونری دیدار کند و گزارش شده است که زلاتان ممکن است تا ساعاتی دیگر قرارداد خود با این تیم را تمدید کند.

ستاره سوئدی میلان پیش از این با باشگاه بر سر تمدید قرارداد با شرایطی مشابه قرارداد فعلی خود، به توافق رسیده بود. به موجب این قرارداد ابراهیموویچ همچنان سالی هفت میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که مینو رایولا امروز قرار است با مدیران روسونری در میلان ملاقات کند. ایجنت معروف و قدرتمند ایتالیایی چند روزی است که در این کشور حضور دارد و گفته یم شود که در روزهای پیش مذاکراتی نیز با یوونتوس داشته است.
در حالی که هنوز مذاکرات با جی جی دوناروما و السیو رومانیولی برای قرارداد های جدید ادامه دارد، ایبرا احتمالا امروز حضورش در سن سیرو را تمدید خواهد کرد.

ستاره سابق منچستریونایتد و PSG در ژانویه سال 2020 از ال ای گلکسی به میلان بازگشت. او در این فصل در 25 بازی در تمام رقابت ها 17 گل برای میلان به ثمر رسانده است.

زلاتان همچنین پس از پنج سال خداحافظی از تیم ملی سوئد، امسال بار دیگر به این تیم دعوت شد و در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در ماه گذشته، برای سوئد به میدان رفت.