انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
3 بازیکن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دو گل برای تیم شان به ثمر رسانده اند.
استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی 1
به گزارش "ورزش سه"، استقلال بعد از برد دلچسب 5 بر 2 مقابل الاهلی عربستان در دومین بازی آسیایی مقابل الشرطه عراق هم با 3 گل به برتری رسید و توانست با اقتدار در صدرجدول گروه سوم رقابت ها قرار بگیرد.


به ثمر رساندن 8 گل در دو مسابقه برای آبی های پایتخت یک اتفاق فوق العاده محسوب می شود. نکته قابل توجه اما درباره این 8 گل این است که توسط 4 بازیکن خاص به ثمر رسیده تا استقلال 4 ستاره دو گله تا اینجای رقابت های آسیایی داشته باشد.


در دو مسابقه استقلال مقابل الاهلی و الشرطه مهدی قایدی، شیخ دیاباته، محمد نادری و فرشید اسماعیلی هرکدام دو گل به ثمر رساندند تا بار گلزنی تیم شان را به دوش بکشند. البته که این نفرات با زدن ضربه نهایی زحمات هم تیمی هایشان را به ثمر نشاندند اما به هر حال آبی های فوتبال ایران حالا 4 بازیکن دوگله دارند که احتمال اضافه شدن بر تعداد گل هایشان نیز وجود دارد.


بی تردید دیاباته و قایدی با توجه به انگیزه ای که برای رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا دارند، در آینده نیز با انرژی زیاد برای این امر تلاش خواهند کرد و باید دید در آینده به تعداد گلزنان استقلال اضافه خواهد شد یا خیر.