انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کریس رونالدو اشتباه که در دیدار مقابل پورتو انجام داد و منجر به حذف یووه از چمپیونزلیگ شد را در دیدار امشب مقابل پارما تکرار کرد.
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در دیداری از هفته سی و دوم سری آ میزبان پارماست و در دقیقه 25 بود که تیم میهمان روی یک ضربه آزاد به گل رسید؛ گلی که با اشتباه کریس رونالدو به ثمر رسید. ستاره پرتغالی که در دیوار چهار نفره تیمش قرار گرفته بود، در هنگام ضربه به جای پریدن، صورتش را پوشاند و توپ دقیقا از بالای سرش عبور کرد و وارد دروازه یووه شد.



تانکردی پالمری، گزارشگر بی‌این اسپورت نوشت:" یه بار دیگه جاگیری مضحک کریس رونالدو در دیوار دفاعی مقابل ضربه آزاد، اجازه داد که پارما به گل برسه؛ به عنوان تنها نفری که نپرید. اگه  اینقدر نگران صورت قشنگشه، دیگه نذاریدش اونجا."

این حرکت رونالدو یادآورد اشتباه بزرگ او در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل پورتو بود. در آن دیدار در حالی که یوونتوس با نتیجه 2-1 از تیم 10 نفره پورتو پیش بود، رونالدو روی ضربه آزاد سرجیو اولیویرا پشت کرد و توپ از بین پاهایش عبور کرده و وارد دروازه شد. هرچند یوونتوسی ها گل سوم را وارد دروازه پورتو کردند اما در نهایت به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف شکست خوردند.



جالب اینکه پس از آن اتفاق، گری لینه‌کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس و مجری برنامه "مچ آو د دی" گفته بود که رونالدو به دلیل ایستادن در دیوار دفاعی نمی خورد زیرا نمی تواند بی حرکت بایستد؛ اما این بار دقیقا برعکس دفعه قبل، ستاره پرتغالی با بی حرکت ایستادن باعث باز شدن دروازه تیمش شد

منبع : ورزش سه
میبینی رونالدو چه اسطوره ایی که حتی اشتباهاش هم محشره