انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: محرز: مندی از خدا خواسته بود که گل بزنم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، از گلزنی مقابل پاری سن ژرمن ابراز خوشحالی کرد.
محرز: مندی از خدا خواسته بود که گل بزنم 1
به گزارش "ورزش سه"، یک ضربه آزاد حیاتی و بسیار زیبا از سوی ریاض محرز باعث شد بازگشت منچسترسیتی تکمیل شود و این تیم در پارک دو پرنس به یک پیروزی ارزشمند 2-1 برابر پاری‌سن‌ژرمن دست پیدا کند؛ موضوعی که حالا شاگردان پپ گواردیولا را در آستانه صعود به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار داده است.
محرز: مندی از خدا خواسته بود که گل بزنم 1
ریاض محرز، زننده گل دوم منچستر سیتی، در پایان بازی گفت: "صادقانه بگویم من تنها به دنبال این بودم که توپ را از دیوار دفاعی عبور دهم. خوشبختانه ضربه من از بین دو بازیکن رد و وارد دروازه شد. من از این گل خیلی خوشحال بودم زیرا می دانستم که می توانیم در اینجا به پیروزی برسیم. گلزنی برای رسیدن به پیروزی 2-1 شگفت انگیز بود."



ستاره الجزایری منچسترسیتی در ادامه صحبت‌هایش فاش کرد که بنجامین مندی، ستاره فرانسوی این تیم، پیش‌بینی کرده بود که او در در دیدار برابر منچسترسیتی گلزنی می‌کند و همین اتفاق نیز رخ داد. در واقع همین موضوع باعث شده که او بعد از گلزنی به سمت مندی برود. محرز گفت: "این اتفاقی که افتاد به خاطر بنجامین است. او از خدا خواست که من گل بزنم و خدا هم این گل را به من داد."
محرز: مندی از خدا خواسته بود که گل بزنم 1
گفتنی است منچستر سیتی حالا با روحیه ای بسیار مناسب پا به ادامه مسابقات می‌گذارد و در صورت پیروزی این تیم در بازی هفته آینده لیگ برتر مقابل کریستال پالاس و شکست منچستریونایتد برابر لیورپول، قهرمانی سیتیزن ها در لیگ برتر انگلیس خواهد شد.