انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مورینیو ستون‌نویس جدید سان در مسابقات یورو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ژوزه مورینیو، سرمربی معروف و جنجالی پرتغالی، پس از اخراج از تاتنهام اکنون به عنوان ستون نویس سان در مسابقات یورو در تابستان پیش رو مشغول به کار شده است.
مورینیو ستون‌نویس جدید سان در مسابقات یورو 1
به گزارش "ورزش سه"، سان اعلام کرده است که ژوزه مورینیو با این نشریه به توافق رسیده تا ستون تخصصی سان را برای یورو 2020 بنویسد.

مسابقات یورو 2020 از چند هفته دیگر و در تابستان شروع خواهد شد و چه کسی بهتر مورینیو که درباره متن و حواشی این رقابت ها در یکی از جنجالی ترین نشریات ورزشی جهان قلم بزند؟

سان در مطلب امروز خود از همکاری با ژوزه مورینیو پرده برداشته و مختصری نیز از سوابق این سرمربی موفق در سال های گذشته را برای خوانندگانش شرح داده است.
مورینیو ستون‌نویس جدید سان در مسابقات یورو 1
ژوزه مورینیو در کشورهای پرتغال، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس قهرمان لیگ شده و در این میان سه عنوان قهرمانی لیگ برتر با تیم چلسی دارد. او همچنین اینتر و پورتو را به قهرمانی در چمپیونزلیگ رسانده است.

پس چه کسی بهتر از آقای خاص که نظراتش را درباره یورو با آن زبان تند و تیزش، در ستونی که قرار است به شدت صریح و رک باشد، با مخاطبان در میان بگذارد؟

مورینیو همچنین قرار است در طول برگزاری این تورنمنت به عنوان کارشناس تاک اسپورت نیز فعالیت کند.

به نظر می رسد که تابستان هیجان انگیزی که با برگزاری یورو در پیش بود، اکنون شور و حال بیشتری نیز به خود گرفته است و پیشبینی می شود اظهار نظر های جنجالی مورینیو، که هرگز عادت به نگه داشتن زبانش نداشته، ماجراهای زیادی را در روزهای یورو رقم بزند.