انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی *Conor Maynard*
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کانر پاول مینارد (به انگلیسی: Conor Paul Maynard)(زاده ۲۲ نوامبر ۱۹۹۲) خواننده، ترانه سرا و هنرپیشهٔ انگلیسی اهل برایتون اند هوو است، او در سال ۲۰۱۲ با انتشار آهنگ "نمیتونم نه بگم" که برنده جایزه خوانندهٔ جدید سال ۲۰۱۲ شبکه‌ام تی وی "MTV" شد به شهرت رسید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی  *Conor Maynard* 1

اطلاعات پس‌زمینه
زاده
۲۱ نوامبر ۱۹۹۲ ‏(۲۸ سال)
برایتون، انگلستان، بریتانیا
سبک
موسیقی پاپ، آراندبی معاصر
پیشه(ها)
خواننده، شاعر و نویسنده
سال‌های فعالیت
۲۰۰۸–تاکنون
ناشر(ان)
پارلفون، ایمی، کپیتال رکوردز
همکاری‌های مرتبط
نی-یو، ریتا اورا، فارل ویلیامز
وبگاه
conor-maynard.com
زندگی‌نامه ویرایش
۱۹۹۲–۲۰۱۱ :اوایل زندگی و حرفه ویرایش
کونور مینارد در برایتون، انگلستان چشم به جهان گشود، پدرش‌گری ماینارد یک سازنده خانه و مادرش هلن مینارد یک کارمند اداره است. به ترتیب، دارای یک برادر کوچکتر به نام جک، و یک خواهر کوچکتر به نام آنا است. آنا در برخی از کاورهای کونور در یوتیوب، از جمله "دویدن"و"اگر من یک پسر بودم" حضور داشته‌است. او در مدرسه کاتولیک کاردینال نیومن تحصیل کرده‌است. در ۱۹ می ۲۰۰۶ در سایت یوتیوب ثبت نام کرد و آهنگ "نفس کشیدن" از خواننده بریتانیانی "لی کر" را بازخوانی کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی  *Conor Maynard* 1

در ۲۰۰۶، ماینارد در سریال «تیم رؤیایی» در نقش «کاسپر رز» نقش آفرینی کرد.

از سال ۲۰۰۹، ماینارد بازخوانی‌های زیادی با آنتونی ملو «آنت» انجام داده است از جمله: آهنگ دینامیت «تایو کروز» و تنها دختر در دنیا «ریهانا».

ماینارد زمانی شناخته تر شدکه خواننده و ترا سرای آمریکایی نی-یو بازخوانی آهنگ «هیولای زیبا» که خودش خوانده بود را دید سریع با کانر در تماس شد و نی-یو مربی مینارد شد. کانر با کمپانی‌های آهنگ سازی پارلفون، ایمی قرارداد بست و به اولین مدیر برنامه او تبدیل شدند.

در نوامبر ۲۰۱۱، نامزد جایزه خواننده جدید سال ۲۰۱۲ شبکه‌ام تی وی "MTV" شد و در رقابت با «لنا دل ری»، «دلیلا»، «مایکل دیوونیکا» و «لیات لی هاویس» با بدست آوردن %۴۸ آرای مردمی، ماینارد این جایزه را بدست آورد.