انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی Megan Fox
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مگان دنیس فاکس (به انگلیسی: Megan Denise Fox) (زاده ۱۶ مهٔ ۱۹۸۶) هنرپیشه و مدل اهل ایالات متحده آمریکا است. او حرفه بازیگری خود را از سال ۲۰۰۱ با چند نقش فرعی در چند فیلم و سریال آغاز کرد. فاکس با بازی در نقش میکائلا بانس در فیلم اکشن پرفروش تبدیل‌شوندگان (۲۰۰۷) به شهرت جهانی رسید. او این نقش را در دنباله فیلم، تبدیل‌شوندگان: انتقام فالن (۲۰۰۹) تکرار کرد. وی نقش اپریل اونیل را در فیلم اکشن ابرقهرمانی لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته (۲۰۱۴) و دنباله آن لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها (۲۰۱۶) بازی کرد. فاکس همچنین در پنجمین و ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی دختر جدید در نقش ریگان لوکاس بازی کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی Megan Fox 1

زمینه فعالیت :هنرپیشه، مدل
تولد :۱۶ مهٔ ۱۹۸۶ ‏(۳۴ سال) اوک ریج، تنسی، ایالات متحده آمریکا
سال‌های فعالیت :۲۰۰۱-اکنون
همسر(ها): برایان آستین گرین (ا. ۲۰۱۰–۲۰۲۱)
فرزندان :3
صفحه در وبگاه IMDb
فاکس همچنین به عنوان یکی از نمادهای جذابیت نیز مطرح شده‌است و در مجله‌هایی مانند ماکسیم، رولینگ استون و اف‌اچ‌ام ظاهر شده‌است.

کودکی و نوجوانی
فاکس در ۱۶ مه ۱۹۸۶در اوک ریج، تنسی زاده شد.والدین او گلوریا دارلنس و فرانکلین توماس فاکس هستند مگان ودکی خود را در روکوود، تنسی سپری کرد.] پدر او افسر عفو مشروط بود و مادر او وقتی فاکس ۳ سال داشت از پدر او جدا شد.مادر او دوباره ازدواج کرد[گ و فاکس و خواهر تازه‌اش با مادرش و ناپدری‌اش تونی توناچیو بزرگ شدند. او بسیار پنطیکاستیسم بزرگ شد؛ اما بعد، ۱۲ سال را در مدرسه کاتولیک گذراند.والدین فاکس وقتی او جوان بود از هم جدا شدند. او گفت آن دو بسیار سخت‌گیر بودند و نمی‌گذاشتند که او دوست‌پسر داشته باشد یا یک مهمان به خانه دعوت کند. او تا هنگامی که مستقل شد با مادر خود زندگی می‌کرد.

زندگی شخصی
در ژوئن ۲۰۱۲ تصویری از وی و همسرش برایان آستین گرین بر روی مجله پیپل منتشر شد که وی را در وضعیت بارداری نشان می‌داد.این دو در مه ۲۰۲۰ از یکدیگر جدا شدند.

او در حال حاضر با مشین گان کلی در رابطه است.