انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافیPhoebe Tonkin(فیبی تانکین)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فیبی جین الیزابت تانکین (Phoebe Jane Elizabeth) (زاده ۲۱ ژوئیه ۱۹۸۹ در سیدنی) بازیگر و مدل استرالیایی است که بیشتر به خاطر بازی در سریال H2O: فقط آب اضافه کنید در نقش کلئو سرتوری و بازی در سریال‌های خاطرات یک خون‌آشام و اصیل‌ها در نقش هیلی مارشال شناخته شده‌است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافیPhoebe Tonkin(فیبی تانکین) 1

نام اصلی
فیبی جین الیزابت تانکین
زمینه فعالیت
تلویزیون و سینما
تولد
۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۸۹ ‏(۳۱ سال)
سیدنی، نیو ساوت ولز
ملیت
استرالیایی
پیشه
بازیگر و مدل
سال‌های فعالیت
۲۰۰۶ تا کنون
شریک(های)
زندگی
پل وسلی ( 2013-2017) - الکساندر گرین والد ( 2019تا حال)
صفحه در وبگاه IMDb

اوایل زندگی
تانکین در سیدنی بزرگترین شهر ایالت نیو ساوت ولز به دنیا آمد. وی فرزند نیکولاس تانکین و جینفر کارول سرتوری است از ۴ سالگی رقص باله و رقص هیپ هاپ را آغاز کرد. او تا بیست سالگی به کلاسهای بازیگری از جمله «تئاتر استرالیا برای جوانان» رفته و همچنین در تئاتر مدرسه به ایفای نقش پرداخته‌است اولین نقش آفرینی وی در سریال استرالیایی H2O: فقط آب اضافه کنید در نقش کئو سرتوری از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ او را مشهور کرد. در ۲۰ اکتبر ۲۰۰۷ وی بهمراه هم بازیانش در H2O، کلر هولت و کریبا هِین، به دریافت جوایز انتخاب کودکان نیکلودئون بریتانیا نائل آمدند.

زندگی شخصی
او درحال حاضر در لس انجلس امریکا زندگی میکند و تابعیت امریکایی-استرالیایی دارد. فیبی در سال 2013 با پاول وسلی وارد رابطه شد و در سال 2016 از وی جدا شد .او مدتی هم با تام فلتون ستاره ی هری پاتر وارد رابطه شد ولی به دلیل خیانت های مکررر فلتون از او جدا شد گویی فلتون همزمان دوتا دوست دختر داشته و به راحتی بادیگران هم رابطه داشت . او در سال 2019 با موزیسین و اهنگساز 40 ساله الکساندر گرین والد وارد رابطه شد که تا به حال نیز پا برجا است این موضوع موقعی رسمی شد که الکساندر عکسی به مناسب تولد فیبی و فیبی عکسی در کنار هم پست کرد. او دارای یک خواهر به نام ابی لارن تانکین (Abby Lauren Tonkin) دارد که از خودش کوچکتر است و با تاجر و سرمایه گذار امریکایی اندرو تلام نامزد کرده است