انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عباس‌زاده منتظر درخشش در یک جام جدید(عکس)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهاجم نوک تراکتور پس از گلزنی در لیگ برتر و آسیا به دنبال درخشش در یک رقابت‌های جدید است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس‌زاده تاکنون در لیگ برتر موفق شده ۹ گل به ثمر رساند و نقش مهمی در موفقیت در خط حمله تراکتور داشته باشد، اما او توانست در لیگ قهرمانان نیز تبدیل به بهترین گلزن تیمش شود و ۴ گل در ۵ مسابقه مرحله گروهی آسیا بزند.

آخرین گل عباس‌زاده در لیگ برتر به هفته هفدهم و بازی مقابل نساجی مازندران برمی‌گردد و آخرین باری که او توانست با پیراهن تراکتور گلزنی کند، دیدار هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر شارجه امارات بود، اما حالا هواداران تیم سرخ‌پوش آذربایجان چشم انتظار درخشش دوباره این بازیکن در بازی پیش روی تراکتور هستند.



عباس‌زاده پس از بازگشت از آسیا در دو دیدار مقابل پیکان و صنعت نفت آبادان نتوانست دروازه حریفان را باز کند، اما او اکنون با انگیزه مضاعفی در تمرینات تراکتور حضور پیدا کرده و می‌خواهد این طلسم را در سومین بازی پس از آسیا بشکند.
تراکتور روز چهارشنبه هفته جاری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد که سرخ‌پوشان آذربایجان منتظر عملکرد خوب شاگردان رسول خطیبی ازجمله مهاجمان و محمد عباس‌زاده هستند تا بتوانند به برد دست پیدا کنند.

عباس‌زاده منتظر درخشش در یک جام جدید(عکس) 1