انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بحرین با یک تیم جدید مقابل ایران !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
وب سایت عربی کووورة در مطلبی مدعی شد که هلیو سوزا سرمربی تیم ملی بحرین با ترکیبی جدید و متفاوت، به دنبال غافلگیری ایران است.

بحرین با یک تیم جدید مقابل ایران ! 1

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و بحرین فردا و در دیداری حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف هم خواهند رفت که تیم بازنده تقریبا شانس صعود به دور اصلی را از دست می دهد و نتیجه مساوی نیز به کار دو تیم نمی آید.


وب سایت عربستانی کووورة در مطلبی به دیدار حساس و فردای دو تیم پرداخته و نوشته است: پس از پیروزی پر گل تیم بحرین برابر کامبوج با نتیجه 8 بر صفر، هلیوا سوزا سرمربی پرتغالی فردا در مسابقه با ایران با یک آزمایش واقعی روبرو خواهد شد.


در این دیدار، سوزا به دلیل اهمیت مسابقات ممکن است از گزینه های مختلف در ترکیب تیمش استفاده کند که مهمترین آنها، ایجاد چندین تغییر نسبت به ترکیب اولیه در بازی با کامبوج است.


منابع موثق به کووورة اعلام کرده اند که سوزا در تقابل با ایران، با ترکیب متفاوتی وارد زمین می شود و تیم حریف را با نام های جدید و استفاده از بازیکنانی که در تقابل قبلی مقابل کامبوج بازی نکرده اند، شگفت زده خواهد کرد.


انتخاب های جدید سوزا به توانایی افراد با تجربه در این دیدار حساس بستگی خواهد داشت و پس از نیمکت نشینی چندین نام، آنها تا حد زیادی در دسترس خواهند بود تا عمدتا به مصاف ایران بروند.

مهمترین اسامی مدعی حضور در بازی با ایران، مهاجم تیم یعنی اسماعیل عبداللطیف به همراه ضیاء سعید، ولید الحیام، عبدالوهاب المالود و سیدرضا عیسی خواهند بود در حالی که دروازه بان تیم سید محمد جعفر ، هافبک های میانی مهدی حمیدان و کمیل الاسود از گزینه های حضور در بازی هستند ضمن اینکه چند بازیکن نیز شانس حضور در دیدار با ایران را دارا هستند از جمله مدافعان تیم سید مهدی باقر و احمد بوغمار.


شایان ذکر است که در اولین بازی بحرین برابر کامبوج این بازیکنان به میدان رفتند: محمد السید جعفر، أحمد میرزا، راشد الحوطی، أحمد نبیل، حمد شمسان، علی حرم، جاسم الشیخ، کمیل الأسود، علی مدن، مهدی حمیدان و محمد الرمیحی.


دیدار تیم های ملی ایران و بحرین، فردا و از ساعت 21 به وقت تهران در استادیوم ملی بحرین در منامه برگزار می شود. شاگردان اسکوچیچ برای راهیابی به دور اصلی مقدماتی جام جهانی، محکوم به پیروزی هستند.