انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تمرینات امروز استقلال برای دیدار با تراکتور از سر گرفته شد که در آن، شیخ دیاباته و مهدی قایدی یک بار دیگر در کنار هم قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال از ساعت 19 در مجموعه تمرین انقلاب برگزار شد و آبی پوشان ابتدا کارشان را با صحبت های فرهاد مجیدی آغاز کردند و بعد از گرم کردن و مرور یک کار تاکتیکی، به کارهای سرعتی مشغول شدند.


شیخ دیاباته که چند روزی است دوباره به ایران برگشته است، در تمرین امروز استقلال نیز حضور داشت تا در صورتی که کادرفنی صلاح بداند، مقابل تراکتور به میدان برود که البته با توجه به دوری طولانی مدت او از تمرینات، این امر بعید به نظر می رسد.
دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس) 1
دیاباته که فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی را از خودش به نمایش گذاشت و عنوان آقای گلی لیگ نوزدهم را از آن خودش کرد، در این فصل هرگز نتوانسته است آن درخشش لازم را در لیگ برتر داشته باشد و بخش اعظمی از دیدارهای تیمش را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است.


هواداران استقلال امیدوار بودند که او در کنار مهدی قایدی درخشش فصل گذشته را تکرار کنند. جایی که این دو بازیکن روی بسیاری از گل های استقلال نقش مستقیمی داشتند و حتی به دلیل اختلاف ساختار بدنی آنها، به این دو بازیکن لقب فیل و فنجان را داده بودند.

دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس) 1
قایدی نیز در فصل قبل به مراتب عملکرد بهتری نسبت به لیگ بیستم داشت و تعداد گل ها و پاس گل هایش نسبت به فصل گذشته و تا این مقطع از لیگ، بیشتر بود اما افت دیاباته و غیبت های پرتعدادش، به نظر می رسد روی سطح کیفی باشوی کوچک نیز تأثیرگذار بوده است.


در تمرین امروز استقلال، قایدی و دیاباته یک بار دیگر در کنار هم به انجام تمرینات مشغول شدند و مجیدی امیدوار است حداقل در هفته های پایانی لیگ و بخصوص دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس بتواند از این زوج خطرناک در خط حمله تیمش بهره گیرد. باید دید تا آن زمان دیاباته می تواند به مرز آمادگی برسد و خاطرات خوش فصل قبل را برای هواداران آبی پوش تکرار کند یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.
دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس) 1