انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
باشگاه آژاکس اعلام کرد که هیچ علاقه ای به فروش دوشان تادیچ ندارد.

واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب 1
به گزارش "ورزش سه"، میلان فصل گذشته موفق شد فصل را با قرار گرفتن در رتبه دوم سری آ را به پایان برساند؛ موضوعی که باعث شد دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا یک بار دیگر به این رقابت بازگردد.



از طرفی قطعاً روسونری برای حضور قدرتمند در فصل آینده رقابت های مختلف از جمله سری آ و چمپیونزلیگ به تقویت تیم خود احتیاج دارد؛ این در حالی است که آنها در تمدید قرارداد با دو ستاره کلیدی خود یعنی هاکان چالهان اوغلو و جان لوئیجی دوناروما نیز ناکام ماندند تا تیم استفانو پیولی حتی بیش از پیش به تقویت شدن احتیاج داشته باشد.
واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب 1
در هفته‌های گذشته از گزینه‌های زیادی برای جانشینی هاکان چالهان اوغلو در میلان نام برده شده است. اما طی روزهای اخیر منابع ایتالیایی گزارش دادند که باشگاه میلان به جذب ستاره صرب آژاکس یعنی دوشان تادیچ ابراز علاقه نشان داده و قصد دارد او را به عنوان جایگزین چالهان اوغلو به خدمت بگیرد.



اما شایعات علاقه میلان به تادیچ با واکنش قاطع باشگاه آژاکس روبرو شده است. مارک اورمارس، مدیر آژاکس، در این باره گفت: "تادیچ در تابستان امسال فروشی نیست. ما سه سال پیش داستان زیبایی را با یکدیگر شروع کردیم و دوشان برای ما بازیکن بسیار مهمی محسوب می شود."