انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لیگ یک / یک امتیاز ارزشمند برای استقلالی ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مصاف ملوان – استقلال ملاثانی در حالی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید که امتیازات این دیدار برای تیم میهمان بیشتر حائز اهمیت بود چون برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند.


لیگ یک / یک امتیاز ارزشمند برای استقلالی ها 1
به گزارش"ورزش سه"، در نیمه نخست شاگردان اشکش برای کسب سه امتیاز اشتیاق بیشتری از خود نشان دادند و به همین خاطر در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. این گل توسط سجاد عبدویی به ثمر رسید. در نیمه نخست تلاش های تیم ملوان برای جبران گل خورده نتیجه نداد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ملاثانی خاتمه یافت.



ملوان که هیچ امیدی برای صعود به لیگ برتر نداشت پیش تر نشان داده بود در بازی های تشریفاتی هم با همه توان حاضر می شود تا هم از اعتبار و حیثیت خود دفاع کرده باشد و هم خدای ناکرده حق تیمی تضییع نشود. تلاش های این تیم در نیمه دوم برای جبران گل خورده در همان دقایق ابتدایی نتیجه داد و فرید بلوک باشی در دقیقه 54 گل مساوی را به ثمر رساند. در ادامه هم ملوان برای زدن گل برتری تلاش کرد اما این بار خط دفاعی استقلال ملاثانی بهتر عمل کرد و اجازه نداد یک بار دیگر مهاجمان تیم ملوان به گل برسند و در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.



با این تساوی ملوان 46 امتیازی و در رده هشتم جدول قرار گرفت. استقلال ملاثانی هم با یک امتیاز ارزشمندی که از این بازی گرفت 38 امتیازی شد و اکنون تیم سیزدهم جدول به شمار می رود. هنوز خیال آبی ها برای ماندن در جدول بازی ها راحت نشده است و آنها در دو هفته پایانی باز هم باید امتیاز کسب کنند.